Breadcrumb

Aktualności

Zmiany dotyczące obsługi klientów w Biurze Terenowym w Ostrzeszowie

Od 7 grudnia br. do odwołania – w związku z sytuacją epidemiczną – niedostępna jest bezpośrednia obsługa klientów w Biurze Terenowym w Ostrzeszowie.

Najbliższa placówka ZUS dostępna dla klientów znajduje się w Inspektoracie w Kępnie przy ul. Solidarności 8.

Pozostałe placówki podlegające pod oddział w Ostrowie Wielkopolskim, w których dostępna jest obsługa klientów to:

W tych jednostkach do Państwa dyspozycji pozostają także skrzynki, do których można samodzielnie składać dokumenty,
wnioski i pisma – bez kontaktu z pracownikiem ZUS.

Zachęcamy do załatwiania spraw w ZUS bez wychodzenia z domu i skorzystania z e-wizyt. Więcej o e-wizytach w ZUS.

Jesteśmy dostępni również przez internet za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS oraz w kontakcie telefonicznym.

Do dyspozycji Państwa jest ogólnopolska infolinia pod numerem telefonu 22 560 16 00 dostępna w dni robocze (pn.–pt.) w godzinach 7:00–18:00.

 

Pod numerem tel. 22 11 22 111 do Państwa dyspozycji jest również specjalna infolinia do obsługi spraw związanych z Polskim Bonem Turystycznym.