Zmiany dotyczące obsługi klientów w Biurze Terenowym w Ostrzeszowie
7 December 2020
Od 7 grudnia br. do odwołania – w związku z sytuacją epidemiczną – niedostępna jest bezpośrednia obsługa klientów w Biurze Terenowym w Ostrzeszowie.
Pozostałe placówki podlegające pod oddział w Ostrowie Wielkopolskim, w których dostępna jest obsługa klientów to:
- Inspektorat w Jarocinie
- Inspektorat w Kaliszu
- Inspektorat w Kościanie
- Inspektorat w Lesznie
- Inspektorat w Rawiczu
- Inspektorat w Wolsztynie
- Biuro Terenowe w Gostyniu
- Biuro Terenowe w Krotoszynie
- Biuro Terenowe w Pleszewie
W tych jednostkach do Państwa dyspozycji pozostają także skrzynki, do
których można samodzielnie składać dokumenty,
wnioski i pisma –
bez kontaktu z pracownikiem ZUS.
Zachęcamy do załatwiania spraw w ZUS bez wychodzenia z domu i skorzystania z e-wizyt. Więcej o e-wizytach w ZUS.
Jesteśmy dostępni również przez internet za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS oraz w kontakcie telefonicznym.
Do dyspozycji Państwa jest ogólnopolska infolinia pod numerem telefonu 22 560 16 00 dostępna w dni robocze (pn.–pt.) w godzinach 7:00–18:00.
Pod numerem tel. 22 11 22 111 do Państwa dyspozycji jest również specjalna infolinia do obsługi spraw związanych z Polskim Bonem Turystycznym.