Zmiany dotyczące obsługi klientów w Inspektoracie w Kutnie
9 November 2020
Od 10 listopada br. do odwołania – w związku z sytuacją epidemiczną – niedostępna jest bezpośrednia obsługa klientów w Inspektoracie w Kutnie.
Wnioski oraz dokumenty można złożyć do specjalnej skrzynki na dokumenty – bez osobistego kontaktu z pracownikiem ZUS.
Bezpośrednia obsługa klientów możliwa jest w następujących jednostkach terenowych:
- Inspektorat ZUS w Zgierzu, ul. Długa 43 lub ul. Chopina 5
- Biuro Terenowe w Łęczycy, ul. Zachodnia 8
- Biuro Terenowe w Brzezinach, ul. Głowackiego 43
Zachęcamy także do załatwiania spraw w ZUS bez wychodzenia z domu i skorzystania z e-wizyt. Więcej o e-wizytach w ZUS.
Jesteśmy dostępni przez internet za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS oraz w kontakcie telefonicznym.
Do dyspozycji Państwa jest ogólnopolska infolinia pod numerem telefonu 22 560 16 00 dostępna w dni robocze (pn.–pt.) w godzinach 7:00–18:00.
Pod numerem tel. 22 11 22 111 do Państwa dyspozycji jest również specjalna infolinia do obsługi spraw związanych z Polskim Bonem Turystycznym.