Zmiany dotyczące obsługi klientów w Oddziale ZUS w Inspektoracie ZUS Kraków - Krowodrza
2 November 2020
Od 10 listopada br. do odwołania – w związku z sytuacją epidemiczną – w Inspektoracie ZUS Kraków-Krowodrza dostępna jest wyłącznie bezpośrednia obsługa klientów w sprawach zasiłków.
Wnioski oraz dokumenty można złożyć bez osobistego kontaktu z pracownikiem do specjalnej skrzynki na dokumenty oraz na stanowisku dziennik podawczy.
Bezpośrednia obsługa klientów możliwa jest w następujących jednostkach terenowych:
Inspektorat ZUS Kraków Nowa Huta, os. Teatralne 8
Inspektorat ZUS Kraków Łagiewniki, ul. Zakopiańska 33
Inspektorat ZUS Kraków Podgórze, ul. Zakopiańska 62
oraz
oddział ZUS w Krakowie, ul. Pędzichów 27.
Zachęcamy także do załatwiania spraw w ZUS bez wychodzenia z domu i skorzystania z e-wizyt. Więcej o e-wizytach w ZUS.
Jesteśmy dostępni przez internet za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS oraz w kontakcie telefonicznym.
Do dyspozycji Państwa jest ogólnopolska infolinia pod numerem telefonu 22 560 16 00 dostępna w dni robocze (pn.–pt.) w godzinach 7:00–18:00.
Pod numerem tel. 22 11 22 111 do Państwa dyspozycji jest również specjalna infolinia do obsługi spraw związanych z Polskim Bonem Turystycznym.