Zmiany dotyczące obsługi klientów w Oddziale ZUS w Krakowie przy ul. Pędzichów 27
26 October 2020
Od 27 października br. do odwołania – w związku z sytuacją epidemiczną – niedostępna jest bezpośrednia obsługa w sali obsługi klientów dla świadczeniobiorców w Oddziale ZUS w Krakowie przy ul. Pędzichów 27.
Wnioski oraz dokumenty można złożyć na stanowisku „Dziennik podawczy” lub bez osobistego kontaktu z pracownikiem do specjalnej skrzynki na dokumenty.
Bezpośrednia obsługa klientów w sprawach emerytalno-rentowych i zasiłkowych możliwa jest w następujących jednostkach terenowych:
- ZUS Inspektorat Kraków- Łagiewniki
- ZUS Inspektorat Kraków - Nowa Huta
- ZUS Inspektorat Kraków - Pogórze
- Biuro Terenowe w Miechowie
- Biuro Terenowe w Myślenicach
Zachęcamy także do załatwiania spraw w ZUS bez wychodzenia z domu.
Jesteśmy dostępni przez internet za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS oraz w kontakcie telefonicznym.
Do dyspozycji Państwa jest ogólnopolska infolinia pod numerem telefonu 22 560 16 00 dostępna w dni robocze (pn.–pt.) w godzinach 7:00–18:00.
Pod numerem tel. 22 11 22 111 do Państwa dyspozycji jest również specjalna infolinia do obsługi spraw związanych z Polskim Bonem Turystycznym.