Ścieżka nawigacji

Menu nawigacji

Ułatwienia dla osób z niepełnosprawnością ruchu w Oddziale ZUS w Jaśle

Ułatwienia dla osób z niepełnosprawnością ruchu w Oddziale ZUS w Jaśle

Obsługa klientów

Klienci są obsługiwani w Jaśle w budynku przy ul. Rynek 18B.

Miejsca parkingowe

Na parkingu przed budynkiem są wyznaczone dwa miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością. Na parking możesz wjechać od ul. Kazimierza Wielkiego.

Wejście do budynku

Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się  do budynku oddzielnym wejściem.  Po prawej stronie od głównego wejścia do budynku znajduje się pochylnia.

Drzwi wejściowe do budynku

Drzwi przy wejściu do budynku dla osób z niepełnosprawnością ruchu otwierają się automatycznie.

Przy wejściu do budynku dla osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się dzwonek z informacją „ POMOC DLA NIEPEŁNOSPRAWNYCH”. Naciśnij dzwonek, aby uzyskać pomoc w dotarciu do sali obsługi klientów.

Wewnątrz budynku

Sala obsługi klientów znajduje się na parterze budynku. Wewnątrz budynku nie ma barier budowlanych.

Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się w pobliżu sali obsługi klientów, po prawej stronie.

Jednostki podległe:

  • Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat w Brzozowie

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani w Brzozowie w budynku przy ul. Witosa 11.

     

    Miejsca parkingowe

    Na parkingu przed budynkiem, w pobliżu wejścia są wyznaczone dwa miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku windą.  

     

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe do budynku otwierają się automatycznie. Przy wejściu znajduje się dzwonek z informacją „POMOC DLA NIEPEŁNOSPRAWNYCH”. Jeżeli potrzebujesz pomocy, naciśnij dzwonek.

     

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na wysokim parterze. Wewnątrz sali obsługi klientów nie ma barier budowlanych.

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się po lewej stronie od wejścia, w pobliżu sali obsługi klientów.

  • Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat w Dębicy

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani w Dębicy w budynku przy ul. Piłsudskiego 15.

     

    Miejsca parkingowe

    Na parkingu przed budynkiem są wyznaczone dwa miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku windą, która jest przy schodach, po lewej stronie. Przy windzie znajduje się dzwonek. Naciśnij go, aby uzyskać pomoc w transporcie windą i dotarciu do sali obsługi klientów.

     

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi do budynku przy wejściu dla osób z niepełnosprawnością ruchu otwierają się automatycznie.

     

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na parterze budynku. Wewnątrz budynku nie ma barier budowlanych.

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się w pobliżu sali obsługi klientów, po prawej stronie.

     

  • Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat w Krośnie

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani w Krośnie w budynku przy ul. Bieszczadzkiej 5.

     

    Miejsca parkingowe

    Przed budynkiem przy ul. Bieszczadzkiej są wyznaczone trzy miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem od strony parkingu. Po lewej stronie od głównego wejścia do budynku znajduje się pochylnia.  

     

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe nie otwierają się automatycznie. Przy wejściu znajduje się dzwonek z informacją  „POMOC DLA NIEPEŁNOSPRAWNYCH”. Naciśnij dzwonek, aby uzyskać pomoc w otwarciu drzwi.

     

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na parterze. Wewnątrz budynku nie ma barier budowlanych. Drzwi do sali z holu głównego otwierają się automatycznie.

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się w pobliżu sali obsługi klientów, w korytarzu po lewej stronie. 

  • Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat w Sanoku

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani w Sanoku w budynku przy ul. Konarskiego 20.

     

    Miejsca parkingowe

    Na parkingu przed budynkiem przy ul. Konarskiego są wyznaczone  dwa miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się  do budynku wejściem głównym. Z prawej strony wejścia głównego znajduje się podjazd, który jest zadaszony.  

     

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe nie otwierają się automatycznie. W  pobliżu drzwi znajduje się dzwonek  z informacją „POMOC DLA NIEPEŁNOSPRAWNYCH”. Naciśnij dzwonek, aby uzyskać pomoc w otwarciu drzwi.

     

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na parterze budynku, na wprost od wejścia. Wewnątrz budynku nie ma barier budowlanych.

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się po prawej stronie od wejścia do sali obsługi klientów.