Naczelnik Wydziału Nadzoru i Zarządzania Jakością w obszarze Prewencji
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
Centrala ZUS
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Departament Prewencji i Rehabilitacji
-
Miejsce pracy
Centrala Zakładu Ubezpieczeń Społecznych
-
Adres miejsca pracy
Szamocka 3/5, 01-748, Warszawa
-
Województwo
mazowieckie
-
Nazwa stanowiska
Naczelnik Wydziału Nadzoru i Zarządzania Jakością w obszarze Prewencji
-
Zadania
Jesteśmy jedną z największych instytucji w Polsce wypłacającą świadczenia milionom ubezpieczonym i jednym z największych pracodawców. Możesz nas wesprzeć swoją wiedzą i kompetencjami, a my pomożemy Ci w rozwoju. Zagwarantujemy Ci stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w ramach którego będziesz mógł współpracować z doświadczonymi fachowcami, zyskać premię kwartalną, możliwość pracy w przyjaznej atmosferze, w elastycznym czasie pracy i/lub hybrydowo, bogaty pakiet świadczeń socjalnych oraz dodatkowe ubezpieczenie zdrowotne i grupowe.
Zakres najważniejszych zadań realizowanych na stanowisku pracy:
- nadzoruje opracowywanie i wdrażanie mechanizmów nadzorczo-kontrolnych, w tym zarządzanie ryzykami w zakresie rehabilitacji leczniczej i dofinansowania
- nadzoruje opisywanie procesów i ich realizację w zakresie rehabilitacji leczniczej i dofinansowania
- nadzoruje koordynowanie pracy podległych komórek w terenowych jednostkach organizacyjnych w obszarze prewencji oraz przeprowadzanie w nich kontroli funkcjonalnych
- nadzoruje opracowywanie założeń oraz dokumentacji konkursowej dotyczącej konkursów na wybór projektów objętych dofinansowaniem oraz konkursów ofert na świadczenie rehabilitacyjnych
- nadzoruje opracowanie nowych i modyfikowanie dotychczasowych programów rehabilitacji leczniczej.
- nadzoruje badanie prawidłowości realizacji umów przez dostawców usług z zakresu rehabilitacji leczniczej i dofinansowania oraz przeprowadzane kontrole w tym zakresie
- nadzoruje definiowanie standardów jakości usług oraz obsługę skargi klientów i interwencji w sprawach związanych z rehabilitacją leczniczą i dofinansowaniem
-
Wymagania
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe
- minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze: ubezpieczenia społeczne, administracja, zarządzanie, zarządzanie jakością, nadzór/ kontrola/ audyt, obsługa prawna, obsługa finansowa/ekonomiczna, w tym 2 lata na stanowisku kierowniczym
- minimum 4 lata stażu pracy
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe (zarządzanie, prawo, administracja, finanse, ekonomia, bezpieczeństwo i higiena pracy, zdrowie publiczne)
- minimum 4 lata pracy związanej z zarządzaniem, zarządzaniem jakością, nadzorem/ kontrolą/ audytem, obsługą prawną
Wymagania dodatkowe:
- umiejętność kierowania i motywowania
- zarzadzanie procesowe
- orientacja na cel i jakość
- komunikacja
- współpraca
- nastawienie na rozwój
Wymagane dokumenty:
- CV
- list motywacyjny
- skany dokumentów potwierdzającego wykształcenie
- skany dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe
- skany dokumentów potwierdzające wymagany staż pracy
Dokumenty należy przesyłać poprzez formularz aplikacyjny ("Aplikuj")
Dodatkowe informacje:
- proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną (przeprowadzoną w siedzibie Centrali ZUS lub online)
- w przypadku dużej liczby kandydatów etapem kwalifikującym do rozmowy kwalifikacyjnej może być sprawdzenie wiedzy i praktycznych umiejętności kandydata niezbędnych na danym stanowisku pracy
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- oferta niekompletna nie będzie rozpatrywana
- dokumenty nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane -
Termin, do którego należy składać dokumenty
29-12-2025
-
Oferujemy
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy,
- sprzęt biurowy.
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- konieczność poruszania się po całym obiekcie,
- budynek 3-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na parterze,
- miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego,
- wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.