Stanowisko ds. analiz 71.2025
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS II Oddział w Poznaniu
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Kontroli Płatników Składek
-
Miejsce pracy
ZUS Inspektorat w Koninie
-
Adres miejsca pracy
ul. Św. Maksymiliana Kolbego 1, 62-510 Konin
-
Województwo
wielkopolskie
-
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. analiz 71.2025
-
Zadania
Zapewnia analizę akt kontroli oraz wydawanie decyzji wynikających z ustaleń kontroli.
-
Wymagania
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe
- minimum 2 lata doświadczenia w obszarze kontroli płatników składek lub/i ubezpieczeń społecznych lub/i zasiłków
- staż pracy ogółem minimum 2 lata
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe (ekonomia, prawo, administracja, ubezpieczenia społeczne)
Wymagania dodatkowe:
- wiedza z zakresu Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, KPA
- umiejętność obsługi pakietu MS Office
- orientacja na cel, orientacja na jakość, komunikacja, współpraca, elastyczność, nastawienie na rozwój
- podejmowanie decyzji, rozwiązywanie problemów, innowacyjność
Wymagane dokumenty:
- CV
- list motywacyjny z podaniem numeru oferty 71.2025
- skany dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie i doświadczenie zawodowe
Miejsce składania dokumentów:
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole ofert zamieszczonej na głównej stronie ZUS (www.zus.pl) w zakładce "Praca w ZUS"
Dodatkowe informacje:
Poszukujemy 1 pracownika na stanowisko na umowę o pracę.
Nabór będzie składał się z testu wiedzy i/lub rozmowy kwalifikacyjnej z elementami wywiadu kompetencyjnego - przeprowadzonej w Inspektoracie w Koninie lub w formie zdalnej przez komunikator internetowy - wywiad on-line.
Skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne.
Nie będą rozpatrywane oferty bez wymaganych dokumentów, a także dokumenty złożone po wyznaczonym terminie. Do składania dokumentów zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami.
Miejsce pracy: Inspektorat w Koninie
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
25-07-2025
-
Oferujemy
- zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę
- możliwość rozwoju zawodowego
- bogaty program szkoleń, w tym możliwość dofinansowania studiów
- świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, w tym dopłatę do wypoczynku i zajęć sportowych
- atrakcyjne pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie w PZUWarunki Pracy
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy,
- sprzęt biurowy
Warunki wykonywania pracy
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
☒ polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
☒ budynek 4-kondygnacyjny z pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych
☒ stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 3 piętrze,
☒ miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego,
☒ wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika
☒ drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
☒ w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.