Stanowisko ds. organizacji i analiz (ORG_WarszawaIII)Z
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS III Oddział w Warszawie
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Organizacji i Analiz
-
Miejsce pracy
ZUS III Oddział w Warszawie
-
Adres miejsca pracy
ul. Czerniakowska 16, 00-701 Warszawa
-
Województwo
mazowieckie
-
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. organizacji i analiz (ORG_WarszawaIII)Z
-
Zadania
Zadania w komórce organizacyjnej: Wydział Organizacji i Analiz
Osoba zatrudniona na stanowisku zapewnia projektowanie struktury organizacyjnej oddziału oraz podległych terenowych jednostek organizacyjnych tj.:
- opracowuje informacje, analizy i inne pomocnicze zestawienia dot. organizacji oddziału i podległych TJO na podstawie danych przekazanych przez wewnętrzne komórki organizacyjne
- opracowuje sprawy wynikające ze współpracy dyrektora oddziału z Prezesem Zakładu i Członkami Zarządu ZUS, komórkami organizacyjnymi Centrali, innymi oddziałami i centrami ZUS oraz podmiotami zewnętrznymi, dotyczące organizacji oddziału i jego obszaru działania
- koordynuje opracowanie projektów pełnomocnictw i upoważnień wydawanych i udzielonych przez Prezesa i dyrektora oddziału lub dyrektora obsługiwanego centrum na zasadach określonych w wewnętrznych aktach prawnych
- rozpatruje skargi i wnioski zgodnie z obowiązującymi wewnętrznymi aktami prawnymi
- opracowuje projekty wewnętrznych aktów prawnych wydawanych przez dyrektora oddziału lub dyrektora centrum zgodnie z obowiązującymi wewnętrznymi aktami prawnymi
- koordynuje kontrole przeprowadzane przez zewnętrzne organy kontroli oraz nadzoruje sprawozdawczość w zakresie kontroli funkcjonalnej w oddziale i podległych terenowych jednostkach organizacyjnych oraz obsługiwanych centrach
Termin, do którego należy składać dokumenty: 11.12.2025 r.
-
Wymagania
Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy:
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe- minimum 5 lat pracy w obszarze organizacji i zarządzania, ubezpieczeń społecznych, obsługi prawnej, administracji publicznej
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe (organizacja i zarządzanie, administracja, ekonomia, prawo, statystyka)- minimum 1 rok pracy związanej z organizacją i zarządzaniem, ubezpieczeniami społecznymi lub pracy biurowej związanej z obsługą prawną
Wymagania dodatkowe:
- znajomość Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
- umiejętność obsługi pakietu MS Office (Word, Excel średniozaawansowany)
- mile widziana obsługa systemu SAP,
- orientacja na cel, orientacja na jakość, współpraca, elastyczność, nastawienie na rozwój
- radzenie sobie w trudnych sytuacjach
Zachęcamy do składania dokumentów.
Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny z zaznaczeniem komórki organizacyjnej i stanowiska, o jakie ubiega się kandydat (nr telefonu) oraz miejsce świadczenia pracy
- CV
- skan dokumentu potwierdzającego wykształcenie
- skany świadectw pracy dokumentujących staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy
Dodatkowe informacje:
- proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną oraz sprawdzenie wiedzy niezbędnej na oferowanym stanowisku, w zakresie podanym w ogłoszeniu - test
- poszukujemy pracownika na stanowisko głównego specjalisty na 0,500 etatu
- skontaktujemy się telefonicznie tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- oferty niekompletne tj. niezawierające skanu któregokolwiek wymaganego dokumentu nie będą rozpatrywane
- oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane
- dokumenty składamy w języku polskim
- miejsce świadczenia pracy: Warszawa, ul. Czerniakowska 16
Dokumenty należy przesyłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
11-12-2025
-
Oferujemy
Oferujemy:
- zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę
- rozwój zawodowy
- świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, w tym dopłatę do wypoczynku i zajęć sportowych
- atrakcyjne pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie w PZU
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy,- sprzęt biurowy.
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS,
- konieczność poruszania się po całym obiekcie,
- konieczność odbywania podróży służbowych,
- budynek 6-piętrowy z windą,
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 2 piętrze,
- wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,
- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.