Stanowisko ds. wsparcia administracyjnego
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS Oddział we Wrocławiu
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Administracyjno-Gospodarczy
-
Miejsce pracy
ZUS Oddział we Wrocławiu
-
Adres miejsca pracy
ul. Pretficza 11, 50-930 Wrocław
-
Województwo
dolnośląskie
-
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. wsparcia administracyjnego
-
Zadania
Cel stanowiska:
Pracownik zatrudniony na tym stanowisku:
- przeprowadza przeglądy, konserwacje i naprawy sprzętów oraz obiektów oddziału i funkcjonujących w nich urządzeń i instalacji;
- uczestniczy w przeglądach i odbiorach technicznych oraz wdrażaniu do eksploatacji nowych i wyremontowanych urządzeń oraz innego wyposażenia obiektów;
- realizuje wyznaczone prace pomocnicze, w szczególności dotyczące rozładunku, załadunku, przenoszenia oraz przewożenia majątku.
-
Wymagania
Wymagania formalne:
Niezbędne:
- wykształcenie poniżej średniego- posiadanie zaświadczenia SEP (Stowarzyszenie Elektryków Polskich) - świadectwo kwalifikacyjne "E" w zakresie instalowania i obsługi urządzeń do 1 kV
- minimum 1 rok doświadczenia zawodowego w zakresie napraw ślusarskich oraz drobnych napraw remontowych.
Mile widziane:
- wykształcenie średnie (ślusarz, elektryk, hydraulik, roboty remontowo-budowlane, instalacja sanitarna)
Wymagania dodatkowe:
- poszukujemy pracownika na umowę na czas zastępstwa
- umiejętność współpracy
- radzenie sobie w trudnych sytuacjach
- komunikacjaDokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.
Wymagane dokumenty:
- CV
- list motywacyjny (z zaznaczeniem stanowiska i komórki organizacyjnej o które ubiega się kandydat)
- skan dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, uprawnienia i doświadczenie zawodoweDodatkowe informacje:
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- oferty, które wpłynął po terminie nie będą rozpatrywane
- dokumentacja niekompletna nie będzie uwzględniana
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
17-07-2025
-
Oferujemy
Oferujemy:
zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
możliwość rozwoju zawodowego
bogaty pakiet świadczeń socjalnych
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
sprzęt komputerowy
sprzęt biurowyWarunki wykonywania pracy:
spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
wiążą się z kontaktem z klientem wewnętrznym ZUS,
konieczność poruszania się po całym obiekcie,
konieczność wykonywania pracy poza biurem,
budynek 3-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,
stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na -1 piętrze,
przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,
drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.