Stanowisko ds. zasiłków 120.2025
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS II Oddział w Poznaniu
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Zasiłków
-
Miejsce pracy
ZUS II Oddział w Poznaniu
-
Adres miejsca pracy
ul. Starołęcka 31, 61-361 Poznań
-
Województwo
wielkopolskie
-
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. zasiłków 120.2025
-
Zadania
Zapewnia opracowanie spraw i wydawanie decyzji dotyczących przyznania świadczeń pieniężnych
z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa z ubezpieczenia chorobowego
i świadczeń z tytułu choroby z ubezpieczenia wypadkowego wypłacanego przez Zakład Ubezpieczeń Społecznych i płatników składek (świadczeń krótkoterminowych) oraz zasiłków pogrzebowych wypłaconych przez Zakład. Wydaje również decyzje w sprawie zwrotu nienależnie pobranych świadczeń krótkoterminowych. -
Wymagania
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie średnie
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe ( ekonomia, rachunkowość, administracja, ubezpieczenia społeczne)
Wymagania dodatkowe:
- znajomość Ustawy o: systemie ubezpieczeń społecznych, świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa i rozporządzeń do tej ustawy, ubezpieczeniu społecznym z tytułów wypadków przy pracy i chorób zawodowych
- umiejętność obsługi pakietu MS Office
- orientacja na cel, orientacja na jakość, komunikacja, współpraca, elastyczność, nastawienie na rozwój
- orientacja na klienta, rozwiązywanie problemów, radzenie sobie w sytuacjach trudnych
Wymagane dokumenty:
- CV
- list motywacyjny z podaniem numeru oferty 120.2025
- skany dokumentów potwierdzających wykształcenie
Miejsce składania dokumentów:
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole ofert zamieszczonej na głównej stronie ZUS (www.zus.pl) w zakładce 'Praca w ZUS'
Dodatkowe informacje:
Poszukujemy 1 pracownika na stanowisko.
Nabór będzie składał się z testu wiedzy w przypadku dużej ilości kandydatów oraz rozmowy kwalifikacyjnej z elementami wywiadu kompetencyjnego - przeprowadzonej w Oddziale lub w formie zdalnej przez komunikator internetowy - wywiad on-line.
Skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne.
Nie będą rozpatrywane oferty niekompletne, niepodpisane, złożone bez wymaganych oświadczeń lub zawierające niepodpisane oświadczenia, a także dokumenty złożone po wyznaczonym terminie.
Do składania dokumentów zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami.
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
30-12-2025
-
Oferujemy
- zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę
- możliwość rozwoju zawodowego
- bogaty program szkoleń, w tym możliwość dofinansowania studiów
- świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, w tym dopłatę do wypoczynku i zajęć sportowych
- atrakcyjne pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie w PZUWarunki Pracy
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy,
- sprzęt biurowy
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
☒ polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
☒ wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS
☒konieczność poruszania się po całym obiekcie,
☒ budynek 6- kondygnacyjny z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,
☒ stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na czwartym piętrze,
☒ przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,
☒ drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
☒ w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.