Zmiany dotyczące obsługi klientów w Inspektoracie ZUS w Wieluniu
13 August 2020
Od 13 sierpnia br., do odwołania – w związku z sytuacją epidemiczną – bezpośrednia obsługa klientów w siedzibie Inspektoratu ZUS w Wieluniu jest niedostępna.
Wnioski oraz dokumenty będzie można złożyć bez osobistego kontaktu z pracownikiem do specjalnej skrzynki na dokumenty.
Bezpośrednia obsługa klientów możliwa jest w II Oddziale ZUS w Łodzi i podległych mu jednostkach terenowych:
- ZUS Inspektorat w Pabianicach
- ZUS Inspektorat w Sieradzu
- ZUS Inspektorat w Łodzi
- ZUS Biuro Terenowe w Pajęcznie
- ZUS Biuro Terenowe w Poddębicach
- ZUS Biuro Terenowe w Wieruszowie
Zachęcamy do załatwiania spraw w ZUS bez wychodzenia z domu. Jesteśmy dostępni:
Zachęcamy do zakładania profili na naszym portalu Platformy Usług
Elektronicznych (PUE) ZUS i korzystania z naszych usług
elektronicznych.
Konto na portalu PUE ZUS można założyć bez
wychodzenia z domu – przez internet – za pomocą Profilu Zaufanego
(ePUAP/login.gov) lub bankowości elektronicznej.
Na PUE ZUS
można samodzielnie pobrać potwierdzenia z danymi zgromadzonymi w ZUS
oraz przekazać elektronicznie wnioski o wydanie stosownych zaświadczeń.
- telefonicznie
Do Twojej dyspozycji jest ogólnopolska infolinia pod numerem telefonu 22 560 16 00 dostępna w dni robocze (pn.–pt.) w godzinach 7:00–18:00.