Funkcja ds. przyznawania i wypłat zasiłków 18_2024
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS Oddział w Gorzowie Wielkopolskim
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Zasiłków
-
Miejsce pracy
ZUS Oddział w Gorzowie Wielkopolskim
-
Adres miejsca pracy
ul. Sikorskiego 42, 66-400 Gorzów Wielkopolski
-
Województwo
lubuskie
-
Nazwa stanowiska
Funkcja ds. przyznawania i wypłat zasiłków 18_2024
-
Zadania
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
Pracownik zatrudniony na tym stanowisku zapewnia opracowanie decyzji dotyczących przyznania świadczeń pieniężnych w razie choroby i macierzyństwa z ubezpieczenia chorobowego i świadczeń z tytułu choroby z ubezpieczenia wypadkowego oraz zasiłków pogrzebowych, wypłacanych przez Zakład, z wyjątkiem zasiłków pogrzebowych należących do właściwości WRUM, a w Oddziale zapewnia także przygotowanie dokumentacji do wypłaty świadczeń.
-
Wymagania
Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy:
Niezbędne:
- wykształcenie średnie
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe (ekonomia, administracja, ubezpieczenia społeczne, rachunkowość)
- minimum 6 miesięcy pracy związanej z obsługą finansową
Dodatkowe:
- mile widziana znajomość Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych oraz rozporządzeń dot. ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych
- mile widziana znajomość Ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa oraz rozporządzeń do tej Ustawy
- mile widziana znajomość Ustawy o ubezpieczeniu społecznym z tytułu wypadków przy pracy i chorób zawodowych
- mile widziana znajomość Ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych w zakresie przepisów o zasiłku pogrzebowym oraz o potrąceniach i egzekucji ze świadczeń
- umiejętność obsługi pakietu MS Office
- orientacja na klienta
- rozwiązywanie problemów
- radzenie sobie w trudnych sytuacjach
- orientacja na cel
- komunikacja
- współpraca
Wymagane dokumenty:
- CV
- list motywacyjny ze wskazaniem komórki organizacyjnej i stanowiska, o które ubiega się kandydat oraz numeru oferty: 18.2024.KAD
- skany dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodowe
Miejsce składania dokumentów:
Dokumenty należy przesłać przez formularz rekrutacyjny Aplikuj - na dole oferty (HRlink.pl)
Dodatkowe informacje:
- poszukujemy 5 kandydatów na stanowisko
- nadesłanych dokumentów nie zwracamy
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- oferty złożone lub dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane
- do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne
- dokumentacja niekompletna, niepodpisana, bez wymaganej klauzuli nie będzie uwzględniona
Proces rekrutacji obejmować będzie:
- ocenę formalną dokumentów kandydatów
- rozmowę kwalifikacyjną
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
27-05-2024
-
Oferujemy
Warunki pracy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób
z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy
- sprzęt biurowy
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę
- konieczność poruszania się po całym obiekcie
- konieczność odbywania podróży służbowych
- budynek 3-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 1 piętrze
- wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób
z niepełnosprawnościami