Ułatwienia dla osób z niepełnosprawnością ruchu w Oddziale ZUS w Krakowie

Obsługa klientów

Klienci są obsługiwani w Krakowie w budynku przy ul. Pędzichów 27.

Miejsca parkingowe

Przed budynkiem przy ul. Pędzichów są wyznaczone dwa miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.

Wejście do budynku

Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem przy ul. Pędzichów. Wejście jest zorganizowane z poziomu chodnika.

Drzwi wejściowe do budynku

Drzwi wejściowe do budynku  otwierają się automatycznie.

Wewnątrz budynku

Klienci są obsługiwani w dwóch salach obsługi klientów, które znajdują się na parterze.

Wewnątrz budynku są schody. Skorzystaj w platformy schodowej. Przy drzwiach wejściowych znajduje się dzwonek z informacją „POMOC DLA NIEPEŁNOSPRAWNYCH”. Naciśnij dzwonek, aby uzyskać pomoc w obsłudze platformy.

Wszystkie drzwi na drodze do sal obsługi klientów otwierają się automatycznie. Wewnątrz sal nie ma barier budowlanych.

Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się po lewej stronie od wejścia do budynku, w pobliżu sali obsługi klientów.

Jednostki podległe:

  • Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat Kraków-Krowodrza

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani w Krakowie-Krowodrza w budynku przy ul. Świętokrzyskiej 12.

     

    Miejsca parkingowe

    W pobliżu budynku przy ul. Świętokrzyskiej 14 jest wyznaczone jedno miejsce parkingowe dla osób z niepełnosprawnością. Kolejne dwa miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością są wyznaczone przy ul. Mazowieckiej 30.

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem z  boku budynku, od strony ul. Wrocławskiej. Przy wejściu znajduje się pochylnia.

     

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe do budynku nie otwierają się automatycznie. W pobliżu drzwi znajduje się dzwonek z informacją „POMOC DLA NIEPEŁNOSPRAWNYCH”. Naciśnij dzwonek, aby dostać się do budynku.

     

    Wewnątrz budynku

    Klienci są obsługiwani w dwóch salach obsługi klientów.

    W jednej sali są obsługiwani płatnicy składek, osoby ubezpieczone, lekarze oraz osoby, które ubiegają się o zasiłki lub je pobierają. Tutaj są także stanowiska informacji ogólnej i dziennika podawczego. Sala ta znajduje się na parterze budynku.

    W drugiej sali obsługi klientów można załatwić sprawy emerytalno-rentowe. Sala ta jest na pierwszym piętrze. Aby dostać się do sali, skorzystaj z windy. Winda znajduje się  na przeciwko wejścia głównego. Drzwi na drodze do sali są otwarte podczas godzin wyznaczonych na obsługę.

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    W budynku nie ma toalety przystosowanej do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu.

     

    Ważne! Obecnie budynek jest tylko częściowo przystosowany do obsługi klientów z niepełnosprawnością ruchu. Trwają prace, aby zorganizować obsługę klientów tylko na parterze. Najbliższa placówka ZUS przystosowana do obsługi osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się w Oddziale ZUS w Krakowie przy ul. Pędzichów 27.

  • Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat Kraków-Łagiewniki

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani w Krakowie-Łagiewnikach w budynku przy ul. Zakopiańskiej 33.

     

    Miejsca parkingowe

    Zapewniliśmy cztery miejsca postojowe dla osób z niepełnosprawnością:

    • dwa miejsca przy wjeździe od ul. Hofmanowej, na parkingu dla klientów ZUS,
    • dwa miejsca na podjeździe obok wejścia "C" do budynku inspektoratu.

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem „B” od ul. Zakopiańskiej. Wejście jest zorganizowane z poziomu chodnika.

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku także wejściem „C” od strony parkingu. Przy wejściu znajduje się podjazd.  

     

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi przy wejściu „B” do budynku przy ul. Zakopiańskiej otwierają się automatycznie.

    Drzwi przy wejściu „C” do budynku od strony parkingu nie otwierają się automatycznie. W pobliżu drzwi wejściowych znajduje się dzwonek ze znakiem wózka inwalidzkiego oraz informacją „POMOC DLA NIEPEŁNOSPRAWNYCH”. Naciśnij dzwonek, aby uzyskać pomoc w dostaniu się do budynku.

     

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na parterze, na wprost wejścia do budynku przy ul. Zakopiańskiej. Aby dostać się do sali od strony parkingu, skorzystaj z windy. Drzwi do windy otwierają się automatycznie. Wewnątrz sali obsługi klientów nie ma barier budowlanych.

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się po lewej stronie części sali obsługi klientów dla świadczeniobiorców.

  • Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat Kraków-Nowa Huta

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani w Krakowie-Nowej Hucie na os. Teatralnym 8.

     

    Miejsca parkingowe

    Przed budynkiem na os. Teatralnym 8 są wyznaczone dwa miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem na os. Teatralnym 8. Skorzystaj z windy, która znajduje się przy wejściu.

     

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe do budynku otwierają się automatycznie.

     

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na parterze. Wewnątrz budynku nie ma barier budowlanych.

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się po prawej stronie od wejścia do budynku. 

  • Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat Kraków-Podgórze

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani w Krakowie-Podgórzu w budynku przy ul. Zakopiańskiej 62.

     

    Miejsca parkingowe

    Na parkingu za budynkiem przy ul. Zakopiańskiej 62 są wyznaczone dwa miejsca postojowe dla osób z niepełnosprawnością.

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściami z dwóch stron budynku: wejściem głównym, od  ul. Zakopiańskiej 62 oraz wejściem z tyłu budynku, od strony parkingu. Przy wejściu przy ul. Zakopiańskiej znajduje się pochylnia. Aby dostać się do budynku wejściem od strony parkingu, skorzystaj z windy.

     

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi przy wejściu od ul. Zakopiańskiej  otwierają się automatycznie.

    Drzwi zlokalizowane z tyłu budynku, od strony parkingu nie otwierają się automatycznie. Przy drzwiach wejściowych znajduje się dzwonek ze znakiem wózka inwalidzkiego oraz informacją „POMOC DLA NIEPEŁNOSPRAWNYCH”. Naciśnij dzwonek, aby uzyskać pomoc w dostaniu się do budynku.

     

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na parterze. Drzwi do poszczególnych części  sali są otwarte podczas godzin wyznaczonych na obsługę.

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się po lewej stronie od wejścia do budynku, w pobliżu sali obsługi klientów.

  • Rozwiń menu Zwiń menu Biuro Terenowe w Miechowie

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani w Miechowie w budynku przy ul. Podzamcze 14.

     

    Miejsca parkingowe

    Za budynkiem jest wyznaczone jedno miejsce parkingowe dla osób z niepełnosprawnością. Na parking możesz wjechać przez bramę, która znajduje się po prawej stronie, obok wejścia do budynku.

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem od ul. Podzamcze 14. Po lewej stronie wejścia do budynku znajduje się pochylnia.  

     

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe do budynku nie otwierają się automatycznie. Po prawej stronie wejścia znajduje się dzwonek. Naciśnij dzwonek, aby uzyskać pomoc w otwarciu drzwi.

     

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na parterze, po lewej stronie od wejścia do budynku. Drzwi do sali są otwarte podczas godzin wyznaczonych na obsługę. Wewnątrz budynku nie ma barier budowlanych.

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu  znajduje się na wprost wejścia do budynku.

  • Rozwiń menu Zwiń menu Biuro Terenowe w Myślenicach

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani w Myślenicach w budynku przy os. 1000-lecia 15A.

     

    Miejsca parkingowe

    Przed  budynkiem  są wyznaczone dwa miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.

     

    Wejście do budynku

    Wejście  do budynku  nie  jest przystosowane  dla osób  z niepełnosprawnością ruchu. Przy wejściu znajdują się schody.

     

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe do budynku nie otwierają się automatycznie.

     

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na półpiętrze. Na  drodze  do sali są  wewnętrzne  schody  oraz  drzwi  z klamką.

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    W budynku  nie  ma  toalety  przystosowanej  do potrzeb osób  z niepełnosprawnością ruchu.

     

    Ważne! Budynek Biura Terenowego ZUS w Myślenicach  jest nieprzystosowany do obsługi osób z niepełnosprawnością ruchu. Najbliższa  placówka ZUS przystosowana do obsługi  osób z niepełnosprawnością ruchu to: Inspektorat ZUS Kraków – Podgórze,  ul. Zakopiańska 62.

  • Rozwiń menu Zwiń menu Biuro Terenowe w Proszowicach

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani w Proszowicach w budynku przy ul. Reja 3.

     

    Miejsca parkingowe

    Przed budynkiem zostało wyznaczone jedno miejsce parkingowe dla osób z niepełnosprawnością ruchu. Kolejne miejsca parkingowe ogólnodostępne znajdują się przed budynkiem Urzędu Gminy i Miasta Proszowice, wewnątrz dziedzińca, który bezpośrednio sąsiaduje z budynkiem Banku PKO BP.

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem przy ul. Reja. Wejście jest zorganizowane z poziomu chodnika.

     

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe do budynku nie otwierają się automatycznie. Przy wejściu do budynku znajduje się dzwonek ze znakiem wózka inwalidzkiego oraz informacją „POMOC DLA NIEPEŁNOSPRAWNYCH”.  Naciśnij dzwonek, aby uzyskać pomoc.

     

    Wewnątrz budynku

    Klienci są obsługiwani w pomieszczeniach na pierwszym piętrze. Aby uzyskać pomoc w załatwieniu sprawy, naciśnij dzwonek, który znajduje się przy wejściu do budynku.  

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    W budynku nie ma toalety przystosowanej do potrzeb osób z niepełnosprawnością.

     

    Ważne! Budynek Biura Terenowego ZUS w Proszowicach jest nieprzystosowany do obsługi osób z niepełnosprawnością ruchu. Najbliższą placówką ZUS w pełni przystosowaną do obsługi osób z niepełnosprawnością ruchu jest Inspektorat ZUS Kraków-Nowa Huta, os. Teatralne 8.