Ułatwienia dla osób z niepełnosprawnością ruchu w Oddziale ZUS w Rybniku

Obsługa klientów

Klienci są obsługiwani w Rybniku w budynku przy ul. Reymonta 2.

Miejsca parkingowe

Od wschodniej strony budynku, na parkingu przy ul. Jankowickiej są wyznaczone dwa miejsca postojowe dla osób z niepełnosprawnością.

Wejście do budynku

Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem przy ul. Reymonta 2. Przy wejściu znajduje się pochylnia.

Drzwi wejściowe do budynku

Drzwi wejściowe do budynku otwierają się automatycznie.

Wewnątrz budynku

Sale obsługi klientów znajdują się na parterze.

Po lewej stronie od wejścia do budynku znajduje się sala, w której załatwisz sprawy emerytalno-rentowe i zasiłkowe. Na drodze do tej sali nie ma barier budowlanych.  

Po prawej stronie od wejścia do budynku są obsługiwani płatnicy składek, osoby ubezpieczone oraz lekarze. Na drodze do tej sali znajdują się dwa stopnie schodów. Obok schodów znajduje się pochylnia.

Wszystkie drzwi do sal obsługi klientów otwierają się automatycznie.

Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się naprzeciwko wejścia do budynku, przy portierni. W toalecie jest system wzywania pomocy.

Jednostki podległe:

  • Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat w Pszczynie

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani w Pszczynie w budynku przy ul. Kopernika 22.

     

    Miejsca parkingowe

    Przed budynkiem, od strony Pl. Targowego są wyznaczone dwa miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem przy ul. Kopernika 22. Przy wejściu znajduje się pochylnia.

     

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe do budynku otwierają się automatycznie.

     

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na parterze, na wprost wejścia do budynku.

    Drzwi do sali nie otwierają się automatycznie. W otwarciu drzwi pomoże Ci pracownik ochrony lub stanowiska informacji ogólnej, które znajduje się przed wejściem do sali obsługi klientów.

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się po prawej stronie od wejścia do budynku, w pobliżu sali obsługi klientów. W toalecie jest system wzywania pomocy.

  • Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat w Raciborzu

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani w Raciborzu w budynku przy ul. Łąkowej 28.

     

    Miejsca parkingowe

    Przed budynkiem przy ul. Łąkowej 28, w pobliżu drugiego wejścia do budynku, są wyznaczone dwa miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku drugim wejściem, z boku budynku przy ul. Łąkowej 28. Przy wejściu znajduje się pochylnia.

     

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drugie drzwi wejściowe, z boku budynku przy ul. Łąkowej, otwierają się automatycznie.

     

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na parterze, na wprost drugiego wejścia, z boku budynku od ul. Łąkowej. Wewnątrz budynku nie ma barier budowlanych. Drzwi do sali otwierają się automatycznie.

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się po lewej stronie, od drugiego wejścia do budynku, w pobliżu sali obsługi klientów. W toalecie jest system wzywania pomocy.

     

  • Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat w Tychach

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani w Tychach w budynku przy ul. Gen. de Gaulle’a 16.

     

    Miejsca parkingowe

    Przed budynkiem przy ul. Gen. Ch. de Gaulle’a 16 są wyznaczone dwa miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem przy ul. Gen. Ch. de Gaulle’a 16. Wejście jest zorganizowane z poziomu chodnika.

     

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe do budynku otwierają się automatycznie.

     

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na parterze, po prawej stronie od wejścia do budynku. Wewnątrz budynku nie ma barier budowlanych. Drzwi do sali otwierają się automatycznie.

    Przy wejściu znajduje się znacznik TOTUPOINT. Jest to system nawigacyjno-informacyjny dla klientów z niepełnosprawnością wzroku. Działa wspólnie z aplikacją w telefonie lub w tablecie.

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się po prawej  stronie od wejścia do  budynku, w pobliżu sali obsługi klientów.  W toalecie jest system wzywania pomocy.

  • Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat w Wodzisławiu Śląskim

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani w Wodzisławiu Śląskim w budynku przy ul. Witosa 30.

     

    Miejsca parkingowe

    Przed budynkiem przy ul. Witosa 30 są wyznaczone dwa miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem przy ul. Witosa 30. Wejście jest zorganizowane z poziomu chodnika.

     

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe do budynku otwierają się automatycznie.

     

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na parterze, po lewej stronie od wejścia do budynku. Wewnątrz budynku nie ma barier budowlanych.

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się po prawej stronie od wejścia do budynku, w pobliżu sali obsługi klientów.  W toalecie jest system wzywania pomocy.