Ułatwienia dla osób z niepełnosprawnością ruchu w Oddziale ZUS w Biłgoraju

Obsługa klientów

Klienci są obsługiwani w Biłgoraju w dwóch budynkach: przy ul. Krzeszowskiej 62 oraz ul. Kościuszki 103.

Budynek przy ul. Krzeszowskiej 62

W sali obsługi klientów w budynku przy ul. Krzeszowskiej są obsługiwani płatnicy składek, osoby ubezpieczone oraz lekarze.

Miejsca parkingowe

Na parkingu przed budynkiem są wyznaczone trzy miejsca postojowe dla osób z niepełnosprawnością.

Wejście do budynku

Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem bezpośrednio od parkingu. Przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia.

Drzwi wejściowe do budynku

Drzwi wejściowe do budynku otwierają się automatycznie.

Wewnątrz budynku

Sala obsługi klientów znajduje się na parterze, po prawej stronie od wejścia do budynku. Wewnątrz budynku nie ma barier budowlanych. Drzwi do sali nie otwierają się automatycznie.

Ważne! W 2017 r. planowana jest modernizacja budynku, podczas której zamierza się wymienić drzwi do sali obsługi klientów na automatycznie otwierane.

Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się po lewej stronie od wejścia do budynku, w pobliżu sali obsługi klientów

 

Budynek przy ul. Kościuszki 103

W sali obsługi klientów w budynku przy ul. Kościuszki załatwisz sprawy emerytalno-rentowych oraz zasiłkowe.

Miejsca parkingowe

Na parkingu przed budynkiem są wyznaczone trzy miejsca postojowe dla osób z niepełnosprawnością. Jedno miejsce postojowe znajduje się od ul. Kościuszki,  dwa miejsca od ul. Wira Bartoszewskiego.

Wejście do budynku

Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku windą zewnętrzną, która jest zainstalowana bezpośrednio od strony parkingu, przy ul. Kościuszki.

Drzwi wejściowe do budynku

Drzwi wejściowe do budynku otwierają się automatycznie.

Wewnątrz budynku

Strefa oczekiwania klientów na obsługę znajduje się po lewej stronie od windy, a stanowiska obsługi klientów po prawej. Wewnątrz budynku nie ma barier budowlanych.

Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się w pobliżu sali obsługi klientów, po lewej stronie od windy.

Jednostki podległe:

  • Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat w Chełmie

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani w Chełmie w budynku przy ul. I Armii Wojska Polskiego 8.

     

    Miejsca parkingowe

    Przed budynkiem znajduje się parking, na którym są wyznaczone dwa miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością. Na parking można wjechać od ul. Partyzantów.

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem bezpośrednio od parkingu. Przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia.

     

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe do budynku otwierają się automatycznie.

     

    Wewnątrz budynku

    W środku holu głównego, w pobliżu wejścia do budynku znajdują się stanowiska informacji ogólnej i dziennika podawczego oraz stanowiska przeznaczone do obsługi osób, które starają się o zasiłki lub je pobierają. Po lewej stronie holu jest sala obsługi klientów przeznaczona do obsługi spraw emerytalno-rentowych, a  po prawej stronie holu sala dla płatników składek, osób ubezpieczonych i lekarzy. Wewnątrz budynku nie ma barier budowlanych. Drzwi do poszczególnych sal są  otwarte podczas godzin wyznaczonych na obsługę.  

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się w pobliżu sal obsługi klientów, po prawej stronie od wejścia.

     

  • Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat w Hrubieszowie

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani w Hrubieszowie w budynku przy ul. 3 Maja 8a.

     

    Miejsca parkingowe

    Przed budynkiem są wyznaczone dwa miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem przy ul. 3 Maja 8a. Przy wejściu znajduje się pochylnia.

     

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe do budynku otwierają się automatycznie.

     

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na parterze, bezpośrednio przy wejściu do budynku.

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się naprzeciwko wejścia do strefy oczekiwania klientów na obsługę, po lewej stronie od stanowisk obsługi. 

  • Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat w Tomaszowie Lubelskim

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani w Tomaszowie Lubelskim w budynku przy ul. Jana Pawła II 6.

     

    Miejsca parkingowe

    Przed budynkiem są wyznaczone dwa miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem od ul. Jana Pawła. Wejście jest zorganizowane z poziomu chodnika.

     

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe do budynku otwierają się automatycznie.

     

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na parterze, na wprost wejścia do budynku.

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    W budynku znajdują dwie toalety przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu. Toalety te są na parterze, po lewej stronie od wejścia do budynku, w pobliżu sali obsługi klientów.

  • Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat w Zamościu

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani w Zamościu w budynku przy ul. Jana Kiepury 2.

     

    Miejsca parkingowe

    Przed budynkiem przy ul. Jana Kiepury są wyznaczone dwa miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem od ul. Jana Kiepury. Przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia.

     

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe do budynku otwierają się automatycznie.

     

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na parterze. Wszystkie drzwi na drodze do sali otwierają się automatycznie.

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się na wprost drzwi wejściowych, przy strefie oczekiwania klientów na obsługę, pomiędzy salami dla świadczeniobiorców oraz płatników składek i ubezpieczonych.

  • Rozwiń menu Zwiń menu Biuro Terenowe w Janowie Lubelskim

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani w Janowie Lubelskim w budynku przy ul. Zamoyskiego 52.

     

    Miejsca parkingowe

    Przed budynkiem nie ma miejsc postojowych dla osób z niepełnosprawnością. Najbliższe miejsca postojowe ogólnodostępne znajdują się na parkingu z tyłu budynku, w odległości około 25 m od wejścia.

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem, które jest zorganizowane z poziomu chodnika.

     

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe do budynku nie otwierają się automatycznie. Na parterze  znajduje się dzwonek z informacją „POMOC DLA NIEPEŁNOSPRAWNYCH”. Naciśnij dzwonek, aby uzyskać pomoc w otwarciu drzwi.

     

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na pierwszym piętrze. W budynku nie ma windy. Na parterze znajduje się dzwonek z informacją „POMOC DLA NIEPEŁNOSPRAWNYCH”. Jeśli naciśniesz dzwonek, zejdzie do Ciebie pracownik  i pomoże w załatwieniu Twojej sprawy.

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    W budynku nie ma toalety przystosowanej do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu.

    Ważne! Budynek Biura Terenowego ZUS w Janowie Lubelskim jest nieprzystosowany do obsługi osób z niepełnosprawnością ruchu. Najbliższe placówki ZUS przystosowane do obsługi osób z niepełnosprawnością ruchu znajdują się w Oddziale ZUS w Biłgoraju - przy ul. Kościuszki 103 i ul. Krzeszowskiej 62.

  • Rozwiń menu Zwiń menu Biuro Terenowe w Krasnymstawie

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani w Krasnymstawie w budynku przy ul. PCK 13.

     

    Miejsca parkingowe

    Przed budynkiem jest wyznaczone jedno miejsce parkingowe dla osób z niepełnosprawnością. W pobliżu budynku,  około 50 metrów od wejścia, po drugiej stronie ul. PCK znajdują się kolejne dwa takie miejsca.

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem od ul. PCK. Obok schodów prowadzących do wejścia znajduje się pochylnia.  

     

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe do budynku otwierają się automatycznie.

     

    Wewnątrz budynku

    Obsługa klientów jest zorganizowana na parterze, bezpośrednio przy wejściu do budynku. Klienci są obsługiwani w wyznaczonych pomieszczeniach. Możesz wejść do tych pomieszczeń ze wspólnego korytarza. Drzwi na drodze do poszczególnych pomieszczeń są otwarte podczas godzin wyznaczonych na obsługę. Wewnątrz budynku nie ma barier budowlanych. 

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    W budynku znajduje się toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu.

     

  • Rozwiń menu Zwiń menu Biuro Terenowe we Włodawie

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani we Włodawie w budynku przy ul. Reymonta 12.  

     

    Miejsca parkingowe

    Przed budynkiem  przy ul. Reymonta są wyznaczone dwa  miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem przy ul. Reymonta. Przy wejściu znajduje się pochylnia.

     

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe do budynku otwierają się automatycznie.

     

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na parterze, na prawo od drzwi wejściowych. Wewnątrz budynku nie ma barier budowlanych. Wszystkie drzwi od wejścia do sali otwierają się automatycznie.

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się w pobliżu strefy oczekiwania, w holu po lewej stronie.