Stanowisko ds. zarządzania bezpieczeństwem informacji
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS I Oddział w Warszawie
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wieloosobowe Stanowisko Bezpieczeństwa Informacji
-
Miejsce pracy
ZUS I Oddział w Warszawie
-
Adres miejsca pracy
ul. Senatorska 6/8, 00-917 Warszawa
-
Województwo
mazowieckie
-
Nazwa stanowiska pracy wg. regulaminu organizacyjnego
Stanowisko ds. zarządzania bezpieczeństwem informacji
-
Zadania
Cel istnienia stanowiska
Zapewnia odpowiedni poziom bezpieczeństwa informacji w terenowych jednostkach organizacyjnych, zgodnie
z obowiązującymi w Zakładzie unormowaniami dotyczącymi zasad zarządzania bezpieczeństwem informacji. -
Wymagania
Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy
Niezbędne:
- wykształcenie średnie
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe
- minimum 1 rok pracy w obszarze ochrony danych osobowych i informacji niejawnych
- minimum 2 lata pracy związanej z opracowaniem i wdrażaniem procedur bezpieczeństwa informacji
Wymagania dodatkowe
- bardzo dobra znajomość programów MS Office (w tym Excel)
- znajomość Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
- znajomość Ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 r. (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781
z późniejszymi zmianami) - znajomość Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych w zakresie zgłaszania do ubezpieczeń społecznych
- umiejętność stosowania przepisów
- orientacja na cel/na jakość
- komunikacja
- współpraca
- elastyczność
- nastawienie na rozwój
- podejmowanie decyzji
- rozwiązywanie problemów
Wymagane dokumenty
- CV
- list motywacyjny z zaznaczeniem komórki organizacyjnej i stanowiska, o jakie ubiega się kandydat, w razie możliwości ze wskazaniem adresu e-mail lub nr telefonu
- skany dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie
- skany świadectw pracy dokumentujących posiadany staż pracy
Dodatkowe informacje
- proces rekrutacji obejmować będzie test wiedzy oraz rozmowę kwalifikacyjną w siedzibie Oddziału
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- nadsyłanych dokumentów nie zwracamy
- oferty niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą rozpatrywane
Dokumenty należy przesyłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
05-04-2024
-
Oferujemy
Oferujemy
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
- możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych
- system premiowy
- ruchomy czas pracy
- szansę budowania własnych kompetencji i współpracy zespołowej
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy
- sprzęt biurowy
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę
- konieczność poruszania się po całym obiekcie
- budynek 4-piętrowy z windą
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 4 piętrze
- wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika