Stanowisko ds. egzekucji
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS Oddział w Białymstoku
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Realizacji Dochodów
-
Miejsce pracy
ZUS Oddział w Białymstoku
-
Adres miejsca pracy
ul. Młynowa 29, 15-404 Białystok
-
Województwo
podlaskie
-
Nazwa stanowiska pracy wg. regulaminu organizacyjnego
Stanowisko ds. egzekucji
-
Zadania
Zapewnia dochodzenie należności w ramach prowadzonych postępowań egzekucyjnych i upadłościowych.
-
Wymagania
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie średnie
Atutem będzie:- wykształcenie wyższe (prawo, administracja, ekonomia, finanse, bankowość, polityka społeczna)
- minimum 1 rok pracy związanej z ubezpieczeniami społecznymi
Wymagania dodatkowe:
- znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych w szczególności w zakresie podlegania ubezpieczeniu,
- znajomość ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, w szczególności w zakresie wszczynania postępowania i prowadzenia egzekucji, rodzaju organów i środków egzekucyjnych, rodzaju środków zaskarżenia, terminów ustawowych przewidzianych ustawą,
- znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, w szczególności w zakresie terminów do rozpatrzenia spraw, możliwości ustanowienia pełnomocnika, określenia stron postępowania,
- umiejętność obsługi pakietu MS Office.
Wymagane dokumenty:
- CV,
- list motywacyjny (z zaznaczeniem komórki organizacyjnej i stanowiska o jakie ubiega się kandydat),
- skan dokumentu potwierdzającego posiadane wykształcenie,
- skan dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe związane z ubezpieczeniami społecznymi.
Sposób aplikowania
Dokumenty należy przesłać wyłącznie przez formularz aplikacyjny, wybierając Aplikuj na dole oferty.
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
07-05-2024
-
Oferujemy
Jeśli jesteś osobą:
- nastawiona na cele i jakość realizowanych zadań,
- lubiącą współpracę,
- radzącą sobie w trudnych sytuacjach,
- rozwiązującą problemy.
to zachęcamy Cię do składania dokumentów, oferując:
- zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę,
- ruchome godziny rozpoczęcia i zakończenia pracy,
- premie kwartalne,
- wynagrodzenie "trzynastkę".
- rozwój zawodowy poprzez udział w różnych formach szkoleń i warsztatów,
- świadczenia z ZFŚS w tym dopłatę do wypoczynku i zajęć sportowych,
- atrakcyjne pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie w PZU.
Informacje dodatkowe:
- poszukujemy 1 pracownika,
- umowa na czas zastępstwa,
- proces rekrutacji obejmować będzie test wiedzy z przepisów wskazanych w ogłoszeniu oraz rozmowę kwalifikacyjną,
- skontaktujemy się wyłącznie z kandydatami spełniającymi wymagania formalne,
- oferta niekompletna, przesłana po terminie nie będzie rozpatrywana,
- za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu aplikacji.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami do aplikowania o pracę.
Wyposażenie stanowiska pracy: sprzęt komputerowy, sprzęt biurowy.
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS,
- gotowość do ewentualnego odbywania podróży służbowych,
- budynek X-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób z niepełnosprawnościami,
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na III i IV piętrze ,
- miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego,
- wejście do budynku zorganizowane z poziomu chodnika,
- drzwi wejściowe otwierają się automatycznie,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.