Stanowisko ds. realizacji rehabilitacji (wyniki naboru - część 4)
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS Oddział w Chorzowie
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Departament Prewencji i Rehabilitacji
-
Miejsce pracy
ZUS Oddział w Chorzowie
-
Adres miejsca pracy
ul. Dąbrowskiego 45, 41-500 Chorzów
-
Województwo
śląskie
-
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. realizacji rehabilitacji (wyniki naboru - część 4)
-
Zadania
Jesteśmy jedną z największych instytucji w Polsce wypłacającą świadczenia milionom ubezpieczonym i jednym z największych pracodawców. Możesz nas wesprzeć swoją wiedzą i kompetencjami, a my pomożemy Ci w rozwoju. Zagwarantujemy Ci stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w ramach którego będziesz mógł współpracować z doświadczonymi fachowcami, zyskać premię kwartalną, możliwość pracy w przyjaznej atmosferze, w elastycznym czasie pracy i/lub hybrydowo, bogaty pakiet świadczeń socjalnych oraz dodatkowe ubezpieczenie zdrowotne i grupowe.
Zakres zadań realizowanych na stanowisku pracy:
- rozpatruje wnioski o skrócenie/przedłużenie rehabilitacji leczniczej w ośrodku rehabilitacyjnym
- przeprowadza, wspólnie z komórką wewnętrzną, kontrole w ramach konkursu ofert na świadczenie usług rehabilitacyjnych oraz kontrole realizacji programu rehabilitacji leczniczej w ośrodkach rehabilitacyjnych
- nadzoruje poprawność ewidencjonowania danych dotyczących przebiegu rehabilitacji leczniczej
- analizuje informacje o przebytej rehabilitacji leczniczej, w tym weryfikuje zgodność realizacji programów rehabilitacji z zawartymi z ośrodkami rehabilitacyjnymi umowami -
Wymagania
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe medyczne - lekarz medycyny
- minimum 3 lata doświadczenia pracy związanej z praktyką lekarską (wykonywanie zawodu lekarza), orzecznictwem lekarskim, działalnością naukową w dyscyplinach: nauki medyczne i nauki o zdrowiu
- minimum 4 lata stażu pracyMile widziane:
- wykształcenie wyższe medyczne - tytuł specjalisty (w szczególności w następujących specjalizacjach: rehabilitacja medyczna, kardiologia, pulmonologia, neurologia, ortopedia i traumatologia narządu ruchu, reumatologia, otolaryngologia, audiologia i foniatria, psychiatria, zdrowie publiczne)Wymagania dodatkowe:
- umiejętność obsługi MS Office w stopniu średniozaawansowanym
- umiejętność rozwiązywania problemów
- orientacja na cel
- orientacja na jakość
- komunikacjaWymagane dokumenty:
- CV
- list motywacyjny
- skan dokumentu potwierdzającego wykształcenie
- skany świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostania w stosunku pracy
- skany dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodoweDokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.
Dodatkowe informacje:
- poszukujemy osób do zatrudnienia w ramach 2,5 etatu
- możliwość wykonywania pracy w jednostce terenowej Zakładu (praca będzie mogła być realizowana w siedzibie Centrali lub w innej placówce ZUS w całym kraju)
- proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną (przeprowadzoną w siedzibie Centrali ZUS lub w formie zdalnej przez komunikator internetowy - wywiad on-line)
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- oferta niekompletna nie będzie rozpatrywana
- dokumenty nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane -
Termin, do którego należy składać dokumenty
-
Oferujemy
Oferujemy:
Termin składania ofert: 05 stycznia 2024 r.
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- możliwość wykonywania pracy częściowo w formie zdalnej
- przyjazną atmosferę w pracy
- możliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w różnych formach szkoleń, warsztatów itp.
- bogaty pakiet benefitów (karty sportowe, dofinansowanie urlopu, nauki i kultury)
- system premiowyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy,
- sprzęt biurowy.Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- budynek 3-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na parterze,
- miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego,
- wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie, natomiast drzwi do budynku, w którym zlokalizowane jest stanowisko pracy nie otwierają się automatycznie,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.Lista kandydatów spełniających wymagania formalne:
Iwona Sarzyńska-Długosz Warszawa
Teresa Klonowska-Stajniak Warszawa
Anna Skibko-Wałachowska Białystok
Beata Pepłońska Gajówka-Wieś
Beata Borowska-Baranek Józefów
Zbigniew Szlacheta Bytom
Agnieszka Kruk Warszawa
Wyniki naboru:
Beata Borowska-Baranek JózefówPani Beata Borowska-Baranek to lekarz specjalista rehabilitacji medycznej. Posiada wieloletnie i bogate doświadczenie zawodowe w obszarze prewencji i rehabilitacji, w tym w oddziale wczesnej rehabilitacji powypadkowej narządu ruchu ZUS. Kandydatka zna bardzo dobrze ten program, w związku z tym może wnieść dużo spostrzeżeń i rozwiązań mających na celu usprawnienie jego funkcjonowania w praktyce. Pani Beata Borowska-Baranek doświadczenie zdobyła w szpitalach publicznych oraz placówkach medycznych. Kandydatka posiada również doświadczenie w kierowaniu zespołem oraz umiejętność podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów, umiejętność skutecznej komunikacji i współpracy w zespole. W pracy szanuje swoich pacjentów i współpracowników.