Stanowisko ds. nadzoru i zarządzania jakością w obszarze prewencji - lekarz (lista kandydatów)
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
Centrala ZUS
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Departament Prewencji i Rehabilitacji
-
Miejsce pracy
Centrala Zakładu Ubezpieczeń Społecznych
-
Adres miejsca pracy
Szamocka 3/5, 01-748, Warszawa
-
Województwo
mazowieckie
-
Nazwa stanowiska pracy wg. regulaminu organizacyjnego
Stanowisko ds. nadzoru i zarządzania jakością w obszarze prewencji - lekarz (lista kandydatów)
-
Zadania
Jesteśmy jedną z największych instytucji w Polsce wypłacającą świadczenia milionom ubezpieczonym i jednym z największych pracodawców. Możesz nas wesprzeć swoją wiedzą i kompetencjami, a my pomożemy Ci w rozwoju. Zagwarantujemy Ci stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w ramach którego będziesz mógł współpracować z doświadczonymi fachowcami, zyskać premię kwartalną, możliwość pracy w przyjaznej atmosferze, w elastycznym czasie pracy i/lub hybrydowo, bogaty pakiet świadczeń socjalnych oraz dodatkowe ubezpieczenie zdrowotne i grupowe.
Zakres zadań realizowanych na stanowisku pracy:
- opracowuje projekty planów działania w zakresie rehabilitacji leczniczej oraz współpracuje przy opracowywaniu projektów planów finansowych w tym zakresie
- opracowuje i wdraża mechanizmy nadzorczo-kontrolne, w tym zarządzanie ryzykami operacyjnymi, ryzykami nadużyć, ryzykami korupcyjnymi i ryzykami w bezpieczeństwie informacji w zakresie rehabilitacji leczniczej
- koordynuje opracowywanie założeń oraz dokumentacji konkursowej dotyczącej konkursów ofert na świadczenie usług rehabilitacyjnych, w tym przeprowadza kontrole w ramach konkursu ofert
- definiuje standardy jakości usług, obsługuje skargi klientów i interwencje, a także udziela informacji i wyjaśnień klientom instytucjonalnym w sprawach związanych z rehabilitacją leczniczą
- opracowuje nowe i modyfikuje dotychczasowe programy rehabilitacji leczniczej
- weryfikuje prawidłowość realizacji umów przez dostawców usług z zakresu rehabilitacji leczniczej i dofinansowania oraz przeprowadza kontrole w tym zakresie -
Wymagania
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe medyczne - lekarz medycyny
- minimum 3 lata doświadczenia pracy związanej z praktyką lekarską (wykonywanie zawodu lekarza), orzecznictwem lekarskim, działalnością naukową w dyscyplinach: nauki medyczne i nauki o zdrowiu
- minimum 4 lata stażu pracyMile widziane:
- wykształcenie wyższe medyczne - tytuł specjalisty (w dziedzinie medycyny w szczególności: rehabilitacja medyczna, kardiologia, pulmonologia, neurologia, ortopedia i traumatologia narządu ruchu, reumatologia, otolaryngologia, audiologia i foniatria, psychiatria, zdrowie publiczne)Wymagania dodatkowe:
- znajomość programów MS Office w stopniu średnio zaawansowanym
- umiejętność podejmowania decyzji
- innowacyjność
- orientacja na jakość
- współpraca
- nastawienie na rozwójWymagane dokumenty:
- CV
- list motywacyjny
- skan dokumentu potwierdzającego wykształcenie
- skan świadectwa pracy dokumentującego wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostania w stosunku pracy
- skan dokumentu potwierdzającego wymagane doświadczenie zawodoweDokumenty należy przesyłać poprzez formularz aplikacyjny ('Aplikuj')
Dodatkowe Informacje:
- poszukujemy osób do zatrudnienia w ramach 2 etatów. Proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną (przeprowadzoną w siedzibie Centrali ZUS lub w formie zdalnej przez komunikator internetowy - wywiad on-line)
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- oferta niekompletna nie będzie rozpatrywana
- dokumenty nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane -
Termin, do którego należy składać dokumenty
07-03-2024
-
Oferujemy
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- przyjazną atmosferę w pracy
- możliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w różnych formach szkoleń, warsztatów itp.
- bogaty pakiet benefitów (karty sportowe, dofinansowanie urlopu, nauki i kultury)
- system premiowyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy,
- sprzęt biurowy.Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę
- budynek 3-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na parterze
- miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego
- wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie, natomiast drzwi do budynku, w którym zlokalizowane jest stanowisko pracy nie otwierają się automatycznie
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościamiLista kandydatów spełniających wymagania formalne:
Piotr Tederko, Otwock