Stanowisko ds. nadzoru i zarządzania jakością w obszarze prewencji - specjalista (wyniki naboru)
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
Centrala ZUS
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Departament Orzecznictwa Lekarskiego
-
Miejsce pracy
Centrala Zakładu Ubezpieczeń Społecznych
-
Adres miejsca pracy
Szamocka 3/5, 01-748, Warszawa
-
Województwo
mazowieckie
-
Nazwa stanowiska pracy wg. regulaminu organizacyjnego
Stanowisko ds. nadzoru i zarządzania jakością w obszarze prewencji - specjalista (wyniki naboru)
-
Zadania
Zakres zadań na stanowisku:
- opracowuje projekty planów działania w zakresie rehabilitacji leczniczej i dofinansowania oraz współpracuje przy opracowywaniu projektów planów finansowych w tym zakresie
- opracowuje, modyfikuje i wdraża rozwiązania systemowe w zakresie rehabilitacji leczniczej i dofinansowania
- opracowuje i wdraża mechanizmy nadzorczo-kontrolne, w tym zarządzanie ryzykami operacyjnymi, ryzykami nadużyć, ryzykami korupcyjnymi i ryzykami w bezpieczeństwie informacji w zakresie rehabilitacji leczniczej i dofinansowania
- opisuje procesy i nadzoruje ich realizację w zakresie rehabilitacji leczniczej i dofinansowania
- koordynuje prace podległych komórek w terenowych jednostkach organizacyjnych w obszarze prewencji oraz przeprowadza w nich kontrole funkcjonalne
- koordynuje opracowywanie założeń oraz dokumentacji konkursowej dotyczącej konkursów na wybór projektów objętych dofinansowaniem oraz konkursów ofert na świadczenie usług rehabilitacyjnych, w tym przeprowadza kontrole w ramach konkursu ofert
- weryfikuje prawidłowość realizacji umów przez dostawców usług z zakresu rehabilitacji leczniczej i dofinansowania oraz przeprowadza kontrole w tym zakresie
- definiuje standardy jakości usług, obsługuje skargi klientów i interwencje, a także udziela informacji i wyjaśnień klientom instytucjonalnym w sprawach związanych z rehabilitacją leczniczą i dofinansowaniem
- opracowuje założenia merytoryczne do systemów informatycznych wspierających realizację zadań z zakresu rehabilitacji leczniczej i dofinansowania
-
Wymagania
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe
- minimum 1 rok doświadczenia pracy związanego z ubezpieczeniami społecznymi, obsługą prawną, obsługą finansową/ ekonomiczną, administracją, nadzorem/ kontrolą/ audytem
- minimum 1 rok stażu pracy
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe (zarządzanie, prawo, administracja, finanse, ekonomia, zdrowie publiczne, zarządzanie zdrowiem, rehabilitacja, fizjoterapia, bezpieczeństwo i higiena pracy)
- studia podyplomowe (zarządzanie, zarządzanie projektami, zarzadzanie procesami, nadzór/kontrola/audyt, bezpieczeństwo i higiena pracy, pomoc publiczna, analityka i robotyzacja procesów biznesowych, zarządzanie jakością, zarządzanie innowacjami)
Dodatkowe umiejętności:
- umiejętność podejmowania decyzji
- umiejętność rozwiązywania problemów
- innowacyjność
- orientacja na cel
- orientacja na jakość
- komunikacja
- współpraca
- nastawienie na rozwój
Wymagane dokumenty:
Prosimy o nadesłanie następujących dokumentów:
- CV
- list motywacyjny
- skany dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie
- skany dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe
- skany świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.
Dodatkowe informacje:
- proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę rekrutacyjną (przeprowadzone w siedzibie Centrali ZUS lub w formie zdalnej przez komunikator internetowy - wywiad on-line) i/lub i sprawdzenie praktycznych umiejętności kandydata niezbędnych na danym stanowisku pracy
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- dokumenty złożone po terminie nie będą rozpatrywane
- oferty niekompletne, niepodpisane oraz bez wymaganych i podpisanych oświadczeń nie będą rozpatrywane
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
-
Oferujemy
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- możliwość rozwoju zawodowego
- bogaty pakiet świadczeń socjalnych
- system premiowy
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy,
- sprzęt biurowy.
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- budynek 3-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na parterze,
- miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego,
- wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Wyniki naboru:
Nie zgłosił się żaden kandydat spełniający wymagania formalne. Rekrutacja zakończona niepowodzeniem.