Kandydat na stanowisko inspektora kontroli Zakładu
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS Oddział w Rzeszowie
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Kontroli Płatników Składek
-
Miejsce pracy
ZUS Oddział w Rzeszowie
-
Adres miejsca pracy
Al. Piłsudskiego 12, 35-075 Rzeszów
-
Województwo
podkarpackie
-
Nazwa stanowiska pracy wg. regulaminu organizacyjnego
Kandydat na stanowisko inspektora kontroli Zakładu
-
Zadania
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
Kandydat pod opieką opiekuna stażu zawodowego przygotowuje się do pracy na stanowisku inspektora kontroli Zakładu poprzez odbycie stażu zawodowego polegającego na:
- udziale w szkoleniach organizowanych przez Wydziały Rozwoju Kompetencji
- samokształceniu kierowanym i utrwalaniu nabytej wiedzy,
- uczestniczeniu w przygotowaniu kontroli i czynnościach kontrolnych prowadzonych przez inspektora kontroli Zakładu,
- tworzeniu projektów dokumentów z kontroli.
Przyswajana wiedza i umiejętności są weryfikowane na bieżąco podczas odbywania stażu zawodowego. Zasób zdobytej wiedzy i odbycie praktyki zawodowej uprawniają kandydata do złożenia egzaminu kwalifikacyjnego, którego pozytywny wynik, warunkuje powołanie na stanowisko Inspektora Kontroli Zakładu.
-
Wymagania
Wymagania formalne -niezbędne na stanowisku pracy:
- wykształcenie wyższe
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe (ekonomia, prawo, finanse, administracja, ubezpieczenia społeczne)
- co najmniej 1 rok pracy w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych
Wymagania dodatkowe
Poszukujemy kandydatów z dobrą znajomością obsługi programów MS Word oraz MS Excel. Zorientowanych na jakość i osiąganie zamierzonych celów. Komunikatywnych, otwartych na współpracę i rozwój. Od kandydatów wymagamy umiejętności podejmowania decyzji i radzenia sobie ze stresem w trudnych sytuacjach. Kandydat powinien posiadać prawo jazdy kategorii B'.
Wymagane dokumenty:
- CV,
- list motywacyjny z zaznaczeniem komórki organizacyjnej i stanowiska, o jakie kandydat się ubiega,
- skany dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie (tzn. kopie świadectwa ukończenia szkoły wyższej).
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.
Proces rekrutacji obejmować będzie:
Nabór będzie się składał z testu ze znajomości programów MS Word oraz MS Excel oraz rozmowy kwalifikacyjnej z elementami wywiadu kompetencyjnego przeprowadzonej w Oddziale lub w formie zdalnej przez komunikator internetowy - wywiad on-line
Uzupełnieniem informacji o kandydacie będzie przeprowadzone w formie testu elektronicznego, badanie preferowanych stylów zachowania w pracy. Będą w nim uczestniczyć osoby, które pomyślnie przejdą testy oraz rozmowę kwalifikacyjną
Skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne.
Nie będą rozpatrywane oferty niekompletne, niepodpisane, złożone bez wymaganych oświadczeń lub zawierające niepodpisane oświadczenia, a także dokumenty złożone po wyznaczonym terminie.
Przystąpienie do egzaminu kwalifikacyjnego warunkującego powołanie na stanowisko Inspektora kontroli Zakładu wiąże się ze spełnieniem warunków określonych w art. 93 ust. 1 pkt. 1) i 2) Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, a więc osoba musi:
- posiadać wyłącznie obywatelstwo polskie i korzystać w pełni z praw cywilnych i obywatelskich,
- mieć nienaganną opinię i nie być karaną za przestępstwo z winy umyślnej.
Poszukujemy 7 kandydatów na stanowisko.
Miejsce wykonywania pracy: Możliwość wykonywania pracy w Oddziale ZUS w Rzeszowie lub jednostce organizacyjnej Oddziału ZUS w Rzeszowie położonej najbliżej miejsca zamieszkania kandydata.
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
05-05-2024
-
Oferujemy
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- system premiowy
- dodatek stażowy
- bezpłatny udział w szkoleniach i kursach,
- możliwość uczenia się od bardziej doświadczonych współpracowników,
- możliwość awansu zawodowego,
- profesjonalne narzędzia pracy: laptop, telefon,
- możliwość pracy zdalnej
- bogaty pakiet socjalny, m.in. dofinansowanie do zajęć sportowych, dofinansowanie do wypoczynku.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy,
- sprzęt biurowy.
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS,
- wykonywanie pracy w biurze,
- wykonywanie pracy poza biurem,
- odbywanie podróży służbowych,
- budynek 2-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób z niepełnosprawnościami,
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 2 piętrze,
- wejście do budynku bezpośrednio z poziomu chodnika
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Lista kandydatów:
Anna Kycia, Adamówka
Martyna Młynarska, Rudnik nad Sanem
Barbara Mroczka, Kielnarowa
Paulina Myszkowska, Stalowa Wola
Agnieszka Pawłowska, Skopów
Daniel Piątek, Sandomierz
Sławomir Rohan, Przemyśl
Tomasz Serafin, Rzeszów
Paweł Śliwa, Przeworsk
Mariusz Węgrzyn, Maćkówka
Alicja Wołoszyn-Witos, Stalowa Wola
Sylwia Zawadzka, Leżajsk