Doradca ds. emerytalnych
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS Oddział w Siedlcach
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Obsługi Klientów i Korespondencji
-
Miejsce pracy
ZUS Oddział w Siedlcach
-
Adres miejsca pracy
ul. Browarna 12, 08-110 Siedlce
-
Województwo
mazowieckie
-
Nazwa stanowiska pracy wg. regulaminu organizacyjnego
Doradca ds. emerytalnych
-
Zadania
Zapewnia obsługę klientów w sprawach świadczeń emerytalno-rentowych oraz udziela informacji przyszłym świadczeniobiorcom w zakresie czynników wpływających na wysokość świadczenia oraz warunków i terminów związanych z przejściem na emeryturę.
-
Wymagania
Niezbędne:
- wykształcenie wyższe
Wymagania dodatkowe
- znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
- znajomość ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych
- znajomość przepisów KPA
- orientacja na klienta
- komunikacja
- rozwiązywanie problemów
- radzenie sobie w sytuacjach trudnych
Wymagane dokumenty
- CV
- list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o jakie kandydat się ubiega
- skany dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie
Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach.
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.
Dodatkowe informacje
- oferta niekompletna nie będzie rozpatrywana
- dokumenty złożone po terminie nie będą rozpatrywane
- skontaktujemy się e-mailowo lub telefonicznie (w przypadku braku adresu e-mail) tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- proces rekrutacji obejmować będzie test wiedzy i rozmowę kwalifikacyjną
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
04-04-2024
-
Oferujemy
- umowę o pracę na czas określony w celu zastępstwa nieobecnego pracownika
- stabilne zatrudnienie
- rozwój zawodowy
- dobre warunki pracy (lokalowe, wyposażenie stanowiska pracy)
- do składania dokumentów zachęcamy osoby z niepełnosprawnością
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy
- sprzęt biurowy
Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę
- wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS
- konieczność odbywania podróży służbowych
- budynek 3-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na parterze,
- miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego,
- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,
- przy wejściu do budynku jest zamontowana platforma schodowa
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne:
- Weronika Górska-Golba, Sętki
- Magdalena Kamińska, Dąbrówka-Stany
- Rafał Kornilak, Siedlce
- Paulina Paskudzka, Ujrzanów
- Anna Prochenka, Siedlce
- Agata Sawicka, Siedlce
Wyniki naboru:
Rekrutacja została przerwana ze względu na niecelowość obsadzenia stanowiska wynikającą ze zmiany organizacyjnej.