Stanowisko ds. systemowego zarządzania bezpieczeństwem informacji
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
Centrala ZUS
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Departament Cyberbezpieczeństwa
-
Miejsce pracy
Centrala Zakładu Ubezpieczeń Społecznych
-
Adres miejsca pracy
Szamocka 3/5, 01-748, Warszawa
-
Województwo
mazowieckie
-
Nazwa stanowiska pracy wg. regulaminu organizacyjnego
Stanowisko ds. systemowego zarządzania bezpieczeństwem informacji
-
Zadania
Jeśli jesteś osobą elastyczną, nastawioną na rozwój i współpracę, potrafisz rozwiązywać problemy i czerpiesz satysfakcję z tego, że potrafisz osiągnąć cel i radzisz sobie w trudnych sytuacjach, to szukamy właśnie Ciebie!
Jesteśmy jedną z największych instytucji finansowych w Polsce! I jednym z największych pracodawców! Połączmy siły! Możesz nas wesprzeć swoją wiedzą i kompetencjami, a my pomożemy Ci w rozwoju. Uzyskasz szeroką wiedzę w obszarze najnowocześniejszych rozwiązań informatycznych pracując w ramach jednego z największych tego typu systemów na świecie. Ponadto zagwarantujemy Ci stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w ramach którego będziesz mógł współpracować z doświadczonymi fachowcami, zyskać oprócz wynagrodzenia premię kwartalną, możliwość pracy, w przyjaznej atmosferze, w elastycznym czasie pracy i/lub hybrydowo, oraz bogaty pakiet świadczeń socjalnych, dopłatę do studiów i dodatkowe ubezpieczenie zdrowotne i grupowe.
Cel istnienia stanowiska: Zapewnia realizację działań z zakresu zarządzania bezpieczeństwem informacji w tym planowania, koordynowania i kontrolowania zadań dot. zarządzania ryzykiem, ciągłości działania i ochrony infrastruktury krytycznej.
Zadania:
- analiza stanu bezpieczeństwa na poziomie strategicznym, zbieranie informacji na temat funkcjonowania systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji oraz opracowywanie między innymi informacji i raportów
o stanie bezpieczeństwa informacji i planów ciągłości działania,- wskazywanie obszarów do doskonalenia w zakresie systemowego zarządzania bezpieczeństwem informacji
i ciągłości działania oraz ochrony infrastruktury krytycznej,- planowanie i koordynowanie procesu zarządzania ciągłością działania i ryzykiem operacyjnym, w tym szacowanie ryzyka w obszarze cyberbezpieczeństwa jak również kontrola postępowania z ryzykiem
w bezpieczeństwie informacji oraz obszarze cyberbezpieczeństwa. -
Wymagania
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe
- minimum 1 rok stażu pracy
- minimum 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze zapewnienia bezpieczeństwa informacji, analizy ryzyka
- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa informacji do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "poufne" lub złożenie oświadczenia o dobrowolnym poddaniu się procedurze przeprowadzenia zwykłego postępowania sprawdzającego mającego na celu nadanie takich uprawnień
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe (informatyka, elektronika, bezpieczeństwo lub pokrewne)
- minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze zapewnienia bezpieczeństwa informacji, analizy ryzyka
Wymagania dodatkowe:
- umiejętność obsługi pakietu MS Office
- orientacja na cel i jakość
- komunikacja, współpraca, elastyczność
- negocjowanie i wywieranie wpływu
Wymagane dokumenty:
- CV
- list motywacyjny
-skany dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie
- skan świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy
- skan dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe
- skan poświadczenia bezpieczeństwa informacji do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "poufne" lub złożenie oświadczenia o dobrowolnym poddaniu się procedurze przeprowadzenia zwykłego postępowania sprawdzającego mającego na celu nadanie takich uprawnień
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikujna dole oferty.
Dodatkowe informacje:
- proces rekrutacji będzie obejmować test wiedzy ze znajomości zagadnień dot. bezpieczeństwa informacji, w tym cyberbezpieczeństwa, infrastruktury krytycznej, ciągłości działania, zagadnień audytowych oraz zarządzania ryzykiem oraz rozmowę kwalifikacyjną (przeprowadzoną w siedzibie Centrali ZUS lub w formie zdalnej przez komunikator internetowy - wywiad on-line)- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymaganie niezbędne
- oferta niekompletna nie będzie rozpatrywana
- dokumenty nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane - oferty kandydatów niezakwalifikowanych zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu procedury naboru
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
16-04-2024
-
Oferujemy
U nas zyskasz:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- możliwość rozwoju zawodowego
- bogaty pakiet świadczeń socjalnych
- system premiowy
- możliwość dodatkowego ubezpieczenia zdrowotnego i/lub grupowego
- możliwość uzyskania dofinansowania do studiów i kursów