Jak zarejestrować konto na PUE?

Chcesz założyć konto na Platformie Usług Elektronicznych (PUE)? Możesz to zrobić w kilku prostych krokach.

  1. Wejdź na www.zus.pl i kliknij „Zarejestruj się”.
  2. Wybierz sposób rejestracji i wypełnij formularz.
  3. Ustal hasło do konta. Login otrzymasz na e-mail podany w formularzu.
  4. Potwierdź swoją tożsamość. Możesz to zrobić na kilka sposobów.
  • za pomocą profilu zaufanego ePUAP
  • za pomocą certyfikatu kwalifikowanego (podpis elektroniczny)
  • osobiście w każdej placówce ZUS. 

Jeśli masz konto w banku który zawarł z ZUS porozumienie, do rejestracji konta możesz wykorzystać serwis bankowości elektronicznej. Możesz to zrobić:

  • przez stronę www.zus.pl – przy wyborze sposobu rejestracji kliknij w ikonę swojego banku. System przekieruje Cię na stronę banku, tam podaj login i hasło do bankowości elektronicznej. Gdy system przeniesie Cię na PUE, uzupełnij wymagane dane i zaakceptuj regulaminy.
  • bezpośrednio ze strony Twojego banku – kliknij w odpowiednią ikonę, wywołasz usługę ZUS dzięki której założysz konto na PUE. System przekieruje Cię na PUE, uzupełnij wymagane dane i zaakceptuj regulaminy.  
 

Więcej na temat rejestracji w PUE znajdziesz w ulotce: