Ułatwienia dla osób z niepełnosprawnością ruchu w Oddziale ZUS w Chorzowie

Obsługa klientów

Klienci są obsługiwani w Chorzowie w budynku przy ul. Dąbrowskiego 45.

Miejsca parkingowe

Bezpośrednio przed budynkiem przy ul. Dąbrowskiego są wyznaczone dwa miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.  

Wejście do budynku

Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem przy ul. Dąbrowskiego. Przy wejściu znajduje się pochylnia.

Drzwi wejściowe do budynku

Drzwi wejściowe do budynku nie otwierają się automatycznie, ale jedne z trzech drzwi są wyposażone w mechanizm automatycznego otwierania. Drzwi te znajdują się przy pochylni. Aby je otworzyć, naciśnij na przycisk ze znakiem wózka inwalidzkiego.   

Wewnątrz budynku

Sala obsługi klientów znajduje się na parterze. Wewnątrz budynku nie ma barier budowlanych. Poszczególne stanowiska obsługi klientów są zorganizowane w pomieszczeniach, które nie posiadają drzwi automatycznie otwieranych. Drzwi do pomieszczeń pomoże Ci otworzyć pracownik stanowiska "Informacja ogólna" i "Dziennik podawczy" lub pracownik ochrony.

Ważne! Stanowiska "Informacja ogólna" i "Dziennik podawczy" są zorganizowane w pomieszczeniu bez drzwi. 

Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się  na parterze, po prawej stronie od wejścia głównego do budynku.

Jednostki podległe:

  • Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat w Katowicach

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani w Katowicach w budynku przy ul. Gen. J. L. Sowińskiego 2.

                                                               

    Miejsca parkingowe

    Bezpośrednio przed budynkiem przy ul. Gen. J. L. Sowińskiego są wyznaczone dwa miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem przy ul. Gen. J. L. Sowińskiego. Wejście jest zorganizowane z  poziomu chodnika.

     

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe do budynku otwierają się automatycznie.

     

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na parterze. Wewnątrz budynku nie ma barier budowlanych. 

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    Toaleta przystosowana dla osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się za stanowiskiem „Informacją ogólna”, „Dziennik podawczy”.

  • Rozwiń menu Zwiń menu Biuro Terenowe w Mysłowicach

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani w Mysłowicach w budynku przy ul. Kaczej 6.

     

    Miejsca parkingowe

    Przed budynkiem nie ma wyznaczonych miejsc parkingowych dla osób z niepełnosprawnością. Najbliższe miejsca parkingowe ogólnodostępne (bez oznakowania) znajdują się przy ul. Kaczej, naprzeciw budynku. Dodatkowo istnieje możliwość zaparkowania samochodu przed budynkiem od ul. Strumieńskiego, w pobliżu pochylni.

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku drugim wejściem od ul. Strumieńskiego. Przy wejściu znajduje się pochylnia. 

     

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe do budynku (przy ul. Kaczej oraz  przy ul. Strumieńskiego) nie otwierają się automatycznie.

    W pobliżu drzwi przy wejściu do budynku od ul. Strumieńskiego znajduje się dzwonek ze znakiem wózka. Naciśnij dzwonek, aby uzyskać pomoc w ich otwarciu.

     

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na parterze budynku.  Na drodze od wejścia do budynku przy ul. Strumieńskiego do sali obsługi klientów znajdują się drzwi, które nie otwierają się automatycznie. Naciśnij dzwonek ze znakiem wózka inwalidzkiego przy wejściu do budynku przy ul. Strumieńskiego. Uzyskasz pomoc w otwarciu wszystkich drzwi od wejścia do budynku do sali obsługi klientów. Wewnątrz sali nie ma barier budowlanych.

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    W budynku nie ma toalety przystosowanej do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu.

     

    Ważne! Najbliższą placówką ZUS w pełni przystosowaną do obsługi osób z niepełnosprawnością ruchu jest Inspektorat w Katowicach, przy ul. Gen. J. L. Sowińskiego 2.

  • Rozwiń menu Zwiń menu Biuro Terenowe w Rudzie Śląskiej

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani w Rudzie Śląskiej  w budynku przy  ul. Niedurnego 44.  

     

    Miejsca parkingowe

    Na terenie, który otacza budynek, przy ul. Niedurnego 44 są wyznaczone dwa miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością. Na parking można wjechać od strony wejścia głównego do budynku.

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem przy ul. Niedurnego 44. Po prawej stronie wejścia znajduje się pochylnia.  

     

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe do budynku nie otwierają się automatycznie. W otwarciu drzwi pomoże Ci pracownik stanowiska „Informacja ogólna”, ”Dziennik podawczy” lub pracownik ochrony.

     

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na parterze budynku. W ciągu komunikacyjnym prowadzącym od wejścia do budynku do pięciu stanowisk obsługi klientów, które są na końcu sali, występują bariery budowlane w postaci  schodów (trzy stopnie), filaru oraz wąskiego korytarza.  Przed salą obsługi klientów znajduje się stanowisko "Informacja ogólna", "Dziennik podawczy". Powiedz pracownikowi tego stanowiska, że potrzebujesz pomocy.  Pracownik pomoże w obsłudze Twojej sprawy w pomieszczeniu dla Ciebie dostępnym.  

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    W budynku nie ma toalety przystosowanej do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu.

     

    Ważne! Najbliższą placówką ZUS, która jest przystosowana do obsługi osób z niepełnosprawnością ruchu jest Oddział ZUS w  Chorzowie,  ul. Dąbrowskiego 45.