Ułatwienia dla osób z niepełnosprawnością ruchu w Oddziale ZUS w Kielcach

Obsługa klientów

Klienci są obsługiwani w Kielcach w dwóch budynkach przy ul. Piotrkowskiej 27 i  ul. Kolberga 2a.  

Budynek przy ul. Piotrkowskiej 27

W budynku przy ul. Piotrowskiej 27 znajdują się dwie sale obsługi klientów (Sala Nr 1 i Sala Nr 2).

W Sali Nr 1 są obsługiwani płatnicy składek, osoby ubezpieczone. W sali tej załatwisz także sprawy emerytalno-rentowe. W Sali Nr 2 są obsługiwani płatnicy składek i osoby ubezpieczone.

Miejsca parkingowe

Przed budynkiem nie ma miejsc parkingowych dla osób z niepełnosprawnością. Możesz skorzystać z  miejsc postojowych ogólnodostępnych na parkingu wielopoziomowym, który znajduje się przy Pl. Konstytucji, 100 m od wejścia do budynku ZUS. Na parking możesz wjechać od ul. Piotrkowskiej.  

Wejście do budynku

Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku dwoma wejściami ( nr 1 i nr 2), przy ul. Piotrkowskiej 27. Wejściem nr 1 dostaniesz się Sali Nr 1, a wejściem nr 2 do Sali Nr 2. Obydwa wejścia są  zorganizowane z poziomu chodnika.

Drzwi wejściowe do budynku

Drzwi wejściowe do budynku (zarówno do Sali Nr 1  jak i do Sali Nr 2) otwierają się automatycznie.

Wewnątrz budynku

Sale obsługi klientów znajdują się na parterze budynku. Wewnątrz budynku nie ma barier budowlanych. Wszystkie drzwi na drodze do sal otwierają się automatycznie.

Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się na parterze budynku, przy wejściu nr 1.

Budynek przy ul. Kolberga 2a

W sali obsługi klientów przy ul. Kolberga 2a są obsługiwane wszystkie grupy klientów (płatnicy składek, osoby ubezpieczone, lekarze oraz osoby, które starają się o zasiłki lub je pobierają). Tu załatwisz także sprawy emerytalno-rentowe.

Miejsca parkingowe

Przed budynkiem przy ul. Kolberga 2a są wyznaczone dwa miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.

Wejście do budynku

Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem od ul. Kolberga, które znajduje po lewej stronie schodów. Wejście jest zorganizowane z poziomu chodnika.

Drzwi wejściowe

Drzwi wejściowe do budynku nie otwierają się automatycznie. Przy wejściu znajduje się dzwonek. Naciśnij dzwonek, aby uzyskać pomoc w otwarciu drzwi.

Wewnątrz budynku

Sala obsługi klientów znajduje się na parterze budynku, po prawej stronie od wejścia od ul. Kolberga. Aby dostać do sali z drugiego wejścia, zorganizowanego z poziomu chodnika, skorzystaj z windy. Winda znajduje się z lewej strony klatki schodowej, za przeszklonymi drzwiami, które nie otwierają się automatycznie.  Z wejściem do windy nie będziesz mieć problemów, ponieważ drzwi do niej otwierają się automatycznie.  

Wewnątrz sali obsługi klientów nie ma barier budowalnych, jednak drzwi na drodze do sali nie otwierają się automatycznie. W ich otwarciu pomagą Ci pracownicy.

Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się po lewej stronie od wejścia do budynku,  w holu, w pobliżu sali obsługi klientów.

Jednostki podległe:

  • Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat w Busku-Zdroju

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani w Busku - Zdroju w budynku przy ul. Partyzantów 33.

     

    Miejsca parkingowe

    Przed budynkiem przy ul. Partyzantów są wyznaczone dwa miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem od ul. Partyzantów. Przy wejściu do budynku od strony parkingu znajduje się pochylnia.

     

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe do budynku otwierają się automatycznie.

     

    Wewnątrz budynku

    Sale obsługi klientów znajdują się na parterze, po prawej i lewej stronie od wejścia do budynku.  Drzwi do obu sal mają mechanizm automatycznego otwierania. Wewnątrz budynku nie ma barier budowlanych.

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się po lewej stronie od wejścia do budynku, w pobliżu sali obsługi klientów.

  • Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat w Końskich

    Obsługa wszystkich klientów

    Klienci są obsługiwani w Końskich w budynku przy ul. Partyzantów 50/52.

     

    Miejsca parkingowe

    Przed budynkiem przy ul. Partyzantów jest wyznaczone jedno miejsce parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem od ul. Partyzantów. Przy wejściu znajduje się pochylnia.

     

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe do budynku nie otwierają się automatycznie. W otwarciu drzwi pomoże Ci pracownik ochrony.

     

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na parterze, na wprost wejścia do budynku. Drzwi na drodze do sali są otwarte podczas godzin wyznaczonych na obsługę. Wewnątrz budynku nie ma barier budowlanych.

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    W budynku nie ma toalety przystosowanej do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu.

  • Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat w Opatowie

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani w Opatowie w budynku przy ul. Sempołowskiej 12.

     

    Miejsca parkingowe

    Przed budynkiem przy ul. Sempołowskiej 12, na parkingu dla klientów, są wyznaczone dwa miejsca postojowe dla osób z niepełnosprawnością.

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem od ul. Sempołowskiej 12. Przy wejściu znajduje się podjazd.

     

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe do budynku otwierają się automatycznie.

     

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na parterze, na wprost wejścia do budynku. Drzwi do sali obsługi klientów otwierają się wahadłowo. Są one otwarte podczas godzin wyznaczonych na obsługę. Wewnątrz budynku nie ma barier budowlanych.

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się na parterze, na prawo od wejścia do budynku.

  • Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat w Ostrowcu Świętokrzyskim

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani w Ostrowcu Świętokrzyskim w budynku przy  ul. Rosłońskiego 4.

     

    Miejsca parkingowe

    Bezpośrednio przed budynkiem są wyznaczone dwa miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem od ul. Rosłońskiego. Przy wejściu znajduje się pochylnia.

     

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe do budynku otwierają się automatycznie.

     

    Wewnątrz budynku

    Sale obsługi klientów znajdują się na parterze po lewej i prawej stronie wejścia do budynku. Drzwi  do sal obsługi klientów nie  otwierają się automatycznie. W otwarciu drzwi pomogą Ci pracownicy. Wewnątrz budynku nie ma barier budowlanych.

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się po lewej stronie od wejścia do  budynku, w pobliżu sali obsługi klientów.

  • Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat w Skarżysku Kamiennej

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani w Skarżysku-Kamiennej w budynku przy ul. Kossaka 3.

     

    Miejsca parkingowe

    Przed budynkiem przy ul. Kossaka są wyznaczone dwa miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem przy ul. Kossaka. Przy wejściu  znajduje się pochylnia.

     

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe do budynku otwierają się automatycznie.

     

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na parterze budynku,  po lewej stronie wejścia do budynku. Wewnątrz budynku nie ma barier budowlanych. Wszystkie drzwi na drodze do sali otwierają się automatycznie.  

                

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    W budynku nie ma toalety przystosowanej do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu.

  • Rozwiń menu Zwiń menu Inspektorat w Starachowicach

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani w Starachowicach w budynku przy ul. Radomskiej 31A.

     

    Miejsca parkingowe

    Na dziedzińcu zewnętrznym budynku, przy bramie wjazdowej  przy ul. Radomskiej 31A  są wyznaczone dwa miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem od ul. Radomskiej 31a. Wejście jest zorganizowane z poziomu chodnika.  

     

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe do budynku otwierają się automatycznie.

     

    Wewnątrz budynku

    Sale obsługi klientów znajdują  się na parterze, po lewej stronie od wejścia i na  wprost wejścia do budynku .  Wewnątrz budynku nie ma barier budowlanych.

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się po lewej stronie od wejścia do budynku, w holu, w pobliżu sali obsługi klientów.

  • Rozwiń menu Zwiń menu Biuro Terenowe w Jędrzejowie

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani w Jędrzejowie w budynku przy ul. Kościelnej 10.

     

    Miejsca parkingowe

    Przed budynkiem przy ul. Kościelnej 10 jest wyznaczone jedno miejsce parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.

    W pobliżu budynku,  na tej samej ulicy,  przed budynkiem przedszkola zostało także wyznaczone  jedno miejsce parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.

     

    Wejście do budynku

    Obecnie wejście do budynku jest niedostępne dla osób z niepełnosprawnością ruchu.

     

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe do budynku nie otwierają się automatycznie. Przy wejściu (na poziomie chodnika) znajduje się dzwonek ze znakiem wózka inwalidzkiego. Naciśnij dzwonek, aby uzyskać pomoc w obsłudze Twojej sprawy.

     

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na parterze, na wprost wejścia do budynku. Wewnątrz budynku nie ma barier budowlanych. Drzwi na drodze do sali są otwarte podczas godzin wyznaczonych na obsługę.

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    W budynku nie ma toalety przystosowanej do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu.

     

  • Rozwiń menu Zwiń menu Biuro Terenowe w Pińczowie

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani w Pińczowie w budynku przy ul. 3 Maja 40 .

     

    Miejsca parkingowe

    Na parkingu przed budynkiem przy ul. 3 Maja jestwyznaczone jedno miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem od ul. 3 Maja 40, od strony parkingu. Przy wejściu znajduje się pochylnia. Możesz wjechać na pochylnię od parkingu.

     

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe do budynku otwierają się automatycznie.

     

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na parterze, po prawej stronie od wejścia do budynku.  Wewnątrz budynku nie ma barier budowlanych. Drzwi na drodze do sali są otwarte podczas godzin wyznaczonych na obsługę.            

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się na parterze, naprzeciwko wejścia do sali obsługi klientów.

  • Rozwiń menu Zwiń menu Biuro Terenowe w Sandomierzu

    Obsługa klientów

     Klienci są obsługiwani w Sandomierzu w budynku przy ul. Mickiewicza 53a.

     

    Miejsca parkingowe

    Przed budynkiem przy ul. Mickiewicza są wyznaczone dwa miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością. Do budynku możesz dojechać od ul. Mickiewicza oraz Maciejowskiego.

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem przy ul. Mickiewicza 53a. Przy  wejściu znajduje się pochylnia.

     

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe do budynku są oznaczone znakiem wózka inwalidzkiego i otwierają się automatycznie.  

     

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na parterze, na wprost wejścia do budynku. Wewnątrz budynku nie ma barier budowlanych. Drzwi wewnątrz budynku otwierają się automatycznie.

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się w sali obsługi klientów, w jej drugiej części od wejścia.  

  • Rozwiń menu Zwiń menu Biuro Terenowe w Staszowie

    Obsługa klientów

     Klienci są obsługiwani w Staszowie w budynku przy ul. Długiej 10.

     

    Miejsca parkingowe

    Przed budynkiem przy ul. Długiej jest wyznaczone jedno miejsce parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem od ul. Długiej 10. Jest to wejście boczne, od lewej strony budynku. Przy wejściu znajduje się podjazd.

     

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe do budynku nie otwierają się automatycznie.

     

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na parterze. Drzwi do sali nie otwierają się automatycznie. W otwarciu drzwi pomoże Ci pracownik ochrony. Wewnątrz budynku nie ma barier budowlanych.

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się w sali obsługi klientów, po prawej stronie od stanowisk.

  • Rozwiń menu Zwiń menu Biuro Terenowe we Włoszczowie

    Obsługa klientów

    Klienci są obsługiwani we Włoszczowie w budynku na Oś. Jana Brożka 3.  

     

    Miejsca parkingowe

    Przed budynkiem na Oś. Jana Brożka są wyznaczone dwa miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.

     

    Wejście do budynku

    Osoby z niepełnosprawnością ruchu mogą dostać się do budynku wejściem od ul. Jana Brożka. Przy wejściu znajduje się pochylnia.

     

    Drzwi wejściowe do budynku

    Drzwi wejściowe do budynku nie otwierają się automatycznie. Przy wejściu do budynku, na wysokości jednego metra, znajduje się dzwonek, przy którym jest informacja "Pomoc dla osób niepełnosprawnych". Naciśnij dzwonek, aby uzyskać pomoc w otwarciu drzwi.

     

    Wewnątrz budynku

    Sala obsługi klientów znajduje się na parterze. Wewnątrz budynku nie ma barier budowlanych.

     

    Toaleta dla osób z niepełnosprawnością

    Toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchu znajduje się na wprost wejścia do  sali obsługi klientów.