Stanowisko ds. kontroli wewnętrznej (wyniki naboru)
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS Oddział w Nowym Sączu
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wieloosobowe Stanowisko Kontroli Wewnętrznej
-
Miejsce pracy
ZUS Oddział w Nowym Sączu
-
Adres miejsca pracy
ul. Sienkiewicza 77, 33-300 Nowy Sącz
-
Województwo
małopolskie
-
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. kontroli wewnętrznej (wyniki naboru)
-
Zadania
Zakres zadań:
- przeprowadzanie wewnętrznej kontroli instytucjonalnej i postępowań wyjaśniających
- sporządzanie dokumentacji dotyczącej przeprowadzanych kontroli i postępowań wyjaśniających
-
Wymagania
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe
- minimum 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze: kontrola wewnętrzna, audyt, ubezpieczenia społeczne lub komórki organizacyjnej Zakładu lub minimum 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze: finanse i rachunkowość, prawo, administracja
- minimum 1 rok stażu pracy
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe (prawo, polityka społeczna, ubezpieczenia społeczne, rachunkowość, ekonomia, zarządzanie kadrami, prawo pracy, administracja, zamówienia publiczne, kontroling, finanse publiczne, audyt wewnętrzny, zarządzanie ryzykiem)
- studia podyplomowe (kontrola wewnętrzna, audyt, kontroling, audyt bezpieczeństwa, prawo pracy, prawo finansowe, zarządzanie zasobami ludzkimi, inwestycje, prawo upadłościowe, kontrola finansowa, finanse publiczne, zamówienia publiczne)
- minimum 2 lata pracy związanej z kontrolą wewnętrzną lub audytem wewnętrznym lub w obszarze dochodów lub kontroli płatników składek
Wymagania dodatkowe:
- znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
- znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego Dział I, Dział II (rozdział 1-4, 6-7, 9-13) i Dział III
- umiejętność obsługi pakietu MS Office
Jeśli jesteś osobą:
- zorientowaną na cel i jakość
- komunikatywną
- elastyczną
- radzącą sobie w trudnych sytuacjach
- posiadającą umiejętność podejmowania decyzji
- potrafiącą współpracować w zespole
- nastawioną na rozwój
to zachęcamy do przesłania dokumentów przez formularz aplikacyjny wybierając APLIKUJ /na dole oferty/
Wymagane dokumenty:
- CV
- list motywacyjny
- skany dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie, doświadczenie zawodowe, staż pracy
Dodatkowe informacje:
- poszukujemy 1 pracownika
- proces rekrutacji składać się będzie z:
- testu wiedzy z zakresu przepisów wskazanych w ogłoszeniu i zadań logicznych
- rozmowy kwalifikacyjnej (dotyczy kandydatów, którzy uzyskają największą liczbę punktów z testu wiedzy) - dokumentacja niekompletna oraz dostarczona po terminie nie będzie rozpatrywana
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania niezbędne (telefonicznie lub mailowo)
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
28-03-2025
-
Oferujemy
Oferujemy:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- możliwość rozwoju zawodowego
- bogaty program szkoleń, w tym możliwość dofinansowania studiów
- świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, w tym dopłatę do wypoczynku i zajęć sportowych
- atrakcyjne pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie w PZU
Do składania dokumentów zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy
- sprzęt biurowy
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę
- konieczność poruszania się po całym obiekcie
- konieczność odbywania podróży służbowych
- budynek 3-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób z niepełnosprawnościami
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 3 piętrze
- przy głównym wejściu do budynku znajduje się pochylnia
- istnieje możliwość wejścia do budynku z poziomu chodnika
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami
Lista kandydatów spełniających wymagania niezbędne:
Jarosław Gabryś, Chełmiec
Beata Łukaszewska, Nowy Targ
Natalia Zygmunt, Mokra WieśWyniki naboru:
Beata Łukaszewska, Nowy Targ
Uzasadnienie:
Komisja rekrutacyjna zarekomendowała Panią Beatę Łukaszewską do zatrudnienia na stanowisko ds. kontroli wewnętrznej. Kandydatka posiada odpowiednią merytoryczną wiedzę oraz predyspozycje do prawidłowego realizowania zadań na oferowanym stanowisku pracy. Wybrana kandydatka najlepiej wpisuje się w oczekiwany na tym stanowisku profil kandydatki do pracy.