Stanowisko ds. obsługi korespondencji
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS Oddział w Krakowie
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Obsługi Klientów i Korespondencji
-
Miejsce pracy
ZUS Inspektorat Kraków - Łagiewniki
-
Adres miejsca pracy
ul. Zakopiańska 33, 30-418 Kraków
-
Województwo
małopolskie
-
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. obsługi korespondencji
-
Zadania
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Obsługuje korespondencję zgodnie z obowiązującymi w tym obszarze przepisami, w szczególności normatywami kancelaryjno-archiwalnymi oraz procedurami dotyczącymi obsługi korespondencji.
- Monitoruje prawidłowość przygotowania korespondencji w terenowej jednostce organizacyjnej zgodnie z obowiązującymi w tym obszarze przepisami.
- Obsługuje korespondencję i prowadzi jej ewidencję w dedykowanych narzędziach informatycznych, w tym z wykorzystaniem kanałów elektronicznych.
- Zapewnia digitalizację korespondencji zgodnie z przyjętym katalogiem.
- Przygotowuje i przekazuje zewidencjonowaną korespondencję do/z właściwych komórek organizacyjnych TJO.
- Rozlicza nadania korespondencji w podziale na miejsca powstania kosztów.
- Obsługuje interwencje i reklamacje w zakresie usług pocztowych w tym ich elektroniczną obsługę.
-
Wymagania
Wymagania formalne -niezbędne na stanowisku pracy:
- wykształcenie średnie
Mile widziane:
- minimum 1 rok pracy związanej z obsługą kancelaryjną
Wymagania dodatkowe
- znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,
- znajomość technik obsługi klienta,
- doświadczenie w pracy biurowo-administracyjnej związanej z: obsługą kancelaryjną, obsługą korespondencji lub usługami pocztowymi,
- znajomość instrukcji kancelaryjnej, prawa pocztowego,
- dobra obsługa pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych,
- znajomość zagadnień dotyczących ubezpieczeń społecznych,
- orientacja na cel,
- orientacja na jakość,
- umiejętność komunikacji, współpracy,
Wymagane dokumenty:
- CV,
- list motywacyjny z zaznaczeniem komórki organizacyjnej i stanowiska, o jakie kandydat się ubiega,
- skany dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie (tzn. kopie świadectw ukończenia szkoły średniej, wyższej),
- skany dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
- skany świadectw pracy dokumentujących staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy.
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.
Proces rekrutacji obejmować będzie:
- ocenę formalną dokumentów,
- sprawdzenie wiedzy niezbędnej na oferowanym stanowisku, w zakresie podanym w ogłoszeniu oraz rozmowę kwalifikacyjną (przeprowadzoną w siedzibie Oddziału ZUS w Krakowie lub w formie zdalnej przez komunikator internetowy - wywiad on-line).
Dodatkowe informacje:
- skontaktujemy się e-mailowo lub telefonicznie tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne,
- przesłanych dokumentów nie zwracamy,
- do składania dokumentów zachęcamy osoby z niepełnosprawnością
- oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane,
- miejsce wykonywania pracy: ul. Zakopiańska 33.
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
08-07-2025
-
Oferujemy
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie - umowa o pracę na czas określony w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy,
- możliwość rozwoju zawodowego poprzez pracę w zespole specjalistów z zakresu ubezpieczeń społecznych oraz program szkoleń,
- możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
- możliwość przystąpienia do Pracowniczych Planów Kapitałowych,
- możliwość zakupu na preferencyjnych warunkach karty sportowej oraz pakietu medycznego w ramach grupowego ubezpieczenia pracownika,
- pakiet świadczeń socjalnych: dofinansowanie do wypoczynku, dofinansowanie sportu i kultury, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach,
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób
z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy,
- sprzęt biurowy.
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- konieczność poruszania się po całym obiekcie,
- konieczność odbywania podróży służbowych,
- budynek 2-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na parterze,
- miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego,
- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.