Stanowisko ds. obsługi korespondencji
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS Oddział w Rzeszowie
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Obsługi Klientów i Korespondencji
-
Miejsce pracy
ZUS Oddział w Rzeszowie
-
Adres miejsca pracy
Al. Piłsudskiego 12, 35-075 Rzeszów
-
Województwo
podkarpackie
-
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. obsługi korespondencji
-
Zadania
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
Zapewnia obsługę wpływającej i wychodzącej korespondencji, w tym w ramach kanałów elektronicznych.
-
Wymagania
Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy:
Niezbędne:
- wykształcenie średnie
Mile widziane:
- doświadczenie w pracy związanej z obsługą kancelaryjną
Wymagania dodatkowe:
- znajomość Instrukcji Kancelaryjnej
- umiejętność obsługi pakietu MS Office
- chęć poszerzania własnej wiedzy i podnoszenia kwalifikacji
- umiejętność pracy w zespole
- orientacja na klienta
- umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych
Wymagane dokumenty:
- CV
- list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o jakie ubiega się kandydat
- skan dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe
Miejsce składania dokumentów:
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.
Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu aplikacji przez formularz aplikacyjny.
Informacje dodatkowe:
- oferty, które wpłyną po terminie oraz niekompletne nie będą rozpatrywane
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- proces rekrutacji obejmuje test wiedzy oraz rozmowę kwalifikacyjną
Informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zus.pl) w zakładce "Praca w ZUS".
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
28-07-2025
-
Oferujemy
Do składania ofert zachęcamy osoby z niepełnosprawnością.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnością. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnością.
Warunki pracy:
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy
- sprzęt biurowy
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę
- budynek 4 piętrowy z windą oraz pomieszczeniem sanitarnym dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych
- stanowisko pracy zlokalizowane parterze budynku
- wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika
- przed wejściem do budynku znajduje się pochylnia
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami