Stanowisko ds. obsługi postępowania odwoławczego 51.2025
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS II Oddział w Poznaniu
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Obsługi Prawnej
-
Miejsce pracy
ZUS II Oddział w Poznaniu
-
Adres miejsca pracy
ul. Starołęcka 31, 61-361 Poznań
-
Województwo
wielkopolskie
-
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. obsługi postępowania odwoławczego 51.2025
-
Zadania
Zapewnia obsługę prawną w postępowaniu odwoławczym w sprawach z zakresu ubezpieczeń społecznych.
-
Wymagania
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe (prawo, administracja)
- studia podyplomowe (postępowanie cywilne, postępowanie administracyjne, prawo pracy, ubezpieczenia społeczne)
- minimum 1 rok pracy związanej z ubezpieczeniami społecznymi w Zakładzie lub 1 rok pracy związanej z obsługą prawną
Wymagania dodatkowe:
- wiedza z zakresu Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, KPA
- umiejętność obsługi pakietu MS Office
- orientacja na cel, orientacja na jakość, komunikacja, elastyczność, współpraca, elastyczność, nastawienie na rozwój
- negocjowanie i wywieranie wpływu, podejmowanie decyzji, radzenie sobie w sytuacjach trudnych, rozwiązywanie problemów
Wymagane dokumenty:
- CV
- list motywacyjny z podaniem numeru oferty 51.2025
- skany dokumentów potwierdzających wykształcenie
Miejsce składania dokumentów:
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole ofert zamieszczonej na głównej stronie ZUS (www.zus.pl) w zakładce 'Praca w ZUS'
Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu aplikacji.
Oferujemy:
- zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę na zastępstwo- rozwój zawodowy
- bogaty program szkoleń, w tym możliwość dofinansowania studiów
- świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, w tym dopłatę do wypoczynku i zajęć sportowych
- atrakcyjne pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie w PZUDodatkowe informacje:
Poszukujemy 1 pracownika na stanowisko na umowę na czas określony w celu zastępstwa nieobecnego pracownika.
Nabór będzie składał się z testu wiedzy i/lub rozmowy kwalifikacyjnej z elementami wywiadu kompetencyjnego - przeprowadzonej w Oddziale lub w formie zdalnej przez komunikator internetowy - wywiad on-line.
Skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne.
Nie będą rozpatrywane oferty niekompletne a także dokumenty złożone po wyznaczonym terminie.
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
24-06-2025
-
Oferujemy
Warunki Pracy
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy,
- sprzęt biurowy
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS
- konieczność odbywania podróży służbowych,
- konieczność wykonywania pracy poza biurem
- budynek 4 -piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 3 piętrze,
- miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego,
- wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.