Stanowisko ds. opracowania decyzji i korespondencji
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS Oddział w Chrzanowie
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Świadczeń Emerytalno-Rentowych 2
-
Miejsce pracy
ZUS Inspektorat w Oświęcimiu
-
Adres miejsca pracy
ul. Chopina 13, 32-600 Oświęcim
-
Województwo
małopolskie
-
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. opracowania decyzji i korespondencji
-
Zadania
Cel stanowiska:
Pracownik zatrudniony na tym stanowisku zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji -
Wymagania
Wymagania formalne:
Niezbędne:
• wykształcenie średnieMile widziane:
• wykształcenie wyższe (ekonomia, zarządzanie, administracja, ubezpieczenia)
Wymagania dodatkowe:
• podstawowa znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
• podstawowa znajomość przepisów ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych
• podstawowa znajomość kodeksu postępowania administracyjnego
• umiejętność obsługi pakietu MS Office
Wymagane dokumenty:
• CV
• list motywacyjny ze wskazaniem nazwy stanowiska pracy
• skany dokumentów potwierdzających niezbędne wykształcenieDokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty
Dodatkowe informacje:
• proces rekrutacyjny obejmował będzie rozmowę kwalifikacyjną oraz sprawdzenie wiedzy niezbędnej na oferowanym stanowisku, w zakresie podanym w ogłoszeniu
• skontaktujemy się wyłącznie z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
• oferty niekompletne i nieterminowe nie będą rozpatrywane (za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę ich przesłania przez formularz aplikacyjny) -
Termin, do którego należy składać dokumenty
-
Oferujemy
Oferta ważna do: 2024-12-16
Jeśli jesteś osobą:
• komunikatywną i lubiącą współpracę
• zorientowaną na klienta
• zorientowaną na cel i jakość
• radzącą sobie w trudnych sytuacjachto zachęcamy Cię do składania dokumentów, oferując:
• zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę na czas określony w celu zastępstwa nieobecnego pracownika
• rozwój zawodowy
• bogaty program szkoleń, w tym możliwość dofinansowania studiów
• świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, w tym dopłatę do wypoczynku i zajęć sportowych
• atrakcyjne pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie w PZU
Do aplikowania zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami.
Stwarzamy pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
• sprzęt komputerowy
• sprzęt biurowy
Warunki wykonywania pracy:
• spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.
• polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę
• wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS
• konieczność poruszania się po całym obiekcie
• konieczność odbywania podróży służbowych
• budynek 3-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych
• stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 2 piętrze
• przy wejściu do budynku jest zamontowana platforma schodowa
• w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościamiImiona, nazwiska, nazwy miejscowości zamieszkania kandydatów spełniających wymagania formalne:
Katarzyna Adamik, Oświęcim
Marzena Bernacik, Polanka Wielka
Justyna Bialikiewicz, Jawiszowice
Ewelina Bogudzińska, Oświęcim
Michał Chrzan, Oświęcim
Natalia Dziuba, Polanka Wielka
Artur Franiczek, Oświęcim
Magdalena Furtak, Oświęcim
Małgorzata Gołasz, Oświęcim
Julia Gółka, Libiąż
Magdalena Grochowska, Oświęcim
Patrycja Gurbowicz, Skidziń
Adis Kachadorian, Pisarzowice
Kamila Korczyk, Brzeszcze
Katarzyna Kowalska-Dubiel, Płaza
Katarzyna Kozieł, Oświęcim
Justyna Kukla, Nowa Wieś
Aleksandra Lach, Oświęcim
Iwona Monica, Spytkowice
Renata Nitka, Oświęcim
Karolina Osiecka, Oświęcim
Kornelia Piasecka, Oświęcim
Natalia Sikora, Brzeszcze
Izabela Stawowczyk, Osiek
Aleksandra Szklarczyk, Chełmek
Damian Wiernek, Jaworzno
Maja Wyrobek, JawiszowiceImię, nazwisko, nazwa miejscowości zamieszkania zatrudnionego kandydata:
Aleksandra Szklarczyk, ChełmekUzasadnienie wyboru kandydata:
Komisja rekrutacyjna zarekomendowała Panią Aleksandrę Szklarczyk do zatrudnienia na stanowisko ds. opracowania decyzji i korespondencji. Kandydatka spełniła w najwyższym stopniu oczekiwania komisji pod względem wymagań na to stanowisko, tj. wykształcenia, kompetencji oraz motywacji do pracy. Wybrana kandydatka najlepiej wpisuje się w oczekiwany na tym stanowisku profil kandydatki do pracy.Stosunek pracy osoby wyłonionej w drodze naboru ustał w ciągu 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy. W związku z tym została zatrudniona kolejna osoba wymieniona na liście najlepszych kandydatów uszeregowanych wg poziomu spełniania wymagań określonych w ogłoszeniu w protokole przeprowadzonego naboru.
Imię, nazwisko, nazwa miejscowości zamieszkania zatrudnionego kandydata:
Ewelina Bogudzińska, OświęcimUzasadnienie wyboru kandydata:
Komisja rekrutacyjna zaproponowała zatrudnienie Pani Eweliny Bogudzińskiej na stanowisku ds. opracowania decyzji i korespondencji. Kandydatka podczas procesu rekrutacyjnego zaprezentowała wymagany zakres wiedzy merytorycznej, umiejętności praktycznych i kompetencji zawodowych. W opinii komisji rekrutacyjnej dała się poznać jako osoba z odpowiednim potencjałem, motywacją i nastawieniem niezbędnym w pracy na stanowisku.