Stanowisko ds. rozliczeń
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS Oddział w Zabrzu
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Rozliczeń Kont Płatników Składek 1
-
Miejsce pracy
ZUS Oddział w Zabrzu
-
Adres miejsca pracy
ul. Szczęść Boże 18, 41-800 Zabrze
-
Województwo
śląskie
-
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. rozliczeń
-
Zadania
Cel stanowiska:
Zapewnia obsługę kont płatników w zakresie rozliczeń
-
Wymagania
Wymagania
Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy:
Niezbędne:
- wykształcenie średnie
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe (nauki społeczne, gospodarka i prawo)
- minimum 1 rok pracy związanej z ubezpieczeniami społecznymi
Wymagania dodatkowe:
- podstawowa znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
- podstawowa znajomość ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji
- znajomość przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego
- znajomość zasad podlegania i ustalania wysokości składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne, Fundusz Pracy i Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych
- wymagana umiejętność obsługi pakietu MS Office
Jeśli posiadasz poniższe kompetencje:
- komunikatywność, umiejętność współpracy
- zorientowanie na klienta
- zorientowanie na cel i jakość
- umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach
- elastyczność, nastawienie na rozwój
to zachęcamy do składania dokumentów.
Wymagane dokumenty:
- CV
- list motywacyjny z zaznaczeniem komórki organizacyjnej i stanowiska, o jakie kandydat się ubiega
- dokumenty potwierdzające posiadane wykształcenie
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj (na dole oferty).
Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu aplikacji przez formularz rekrutacyjny.
Dodatkowe informacje:
- poszukujemy 1 kandydata na stanowisko
- proces rekrutacji obejmować będzie test wiedzy oraz rozmowę kwalifikacyjną
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- nadesłanych dokumentów nie zwracamy
- dokumenty wysłane po terminie nie będą uwzględnione
- dokumentacja niekompletna nie będzie rozpatrywana
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
30-05-2025
-
Oferujemy
Oferujemy:
- umowę o pracę na czas zastępstwa
- pracę w stabilnej instytucji
- możliwość rozwoju poprzez udział w różnych formach szkoleń
Do składania dokumentów zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy
- sprzęt biurowy
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- konieczność poruszania się po całym obiekcie,
- konieczność odbywania podróży służbowych,
- budynek IV-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na III piętrze,
- miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego,
- wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.