Stanowisko ds. wsparcia asystenckiego lekarza
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS Oddział w Tarnowie
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Orzecznictwa Lekarskiego i Prewencji
-
Miejsce pracy
ZUS Oddział w Tarnowie
-
Adres miejsca pracy
ul. Kościuszki 32, 33-100 Tarnów
-
Województwo
małopolskie
-
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. wsparcia asystenckiego lekarza
-
Zadania
Zakres wykonywanych zadań:
Zapewnia wsparcie lekarzom orzecznikom, głównym lekarzom orzecznikom, zastępcom głównych lekarzy orzeczników, w postępowaniach związanych z wydawaniem orzeczeń, decyzji administracyjnych oraz z kontrolą zaświadczeń lekarskich, ukierunkowane na doskonalenie efektywności procesów orzeczniczych.
Pracownik zatrudniony na stanowisku w szczególności:
- przygotowuje syntetyczne informacje pomocnicze dla lekarza w prowadzonym postępowaniu orzeczniczym/ w postępowaniu odwoławczym,
- wprowadza w systemach informatycznych dane i informacje dotyczące prowadzonych postępowań orzeczniczych,
- podejmuje w zakresie wskazanym przez lekarza decyzje w prowadzonych postępowaniach w przypadkach nie wymagających rozstrzygnięcia kwestii medycznych,
- przygotowuje i przedstawia lekarzowi wnioski lub dokumentację z analizy sprawy,
- opracowuje i podpisuje w imieniu lekarza korespondencję kierowaną do klientów i innych podmiotów uczestniczących w postępowaniu.
-
Wymagania
Wymagania formalne:
Niezbędne:
- wykształcenie średnie
- minimum 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy z kadrą medyczną lub minimum 1 rok pracy w zawodzie medycznym
Mile widziane:
- wyższe (medyczne, administracja, prawo, ubezpieczenia społeczne, nauki ekonomiczne)
- minimum 2 lata pracy w zawodzie medycznym lub minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w pracy z kadrą medyczną
Wymagania dodatkowe:
- podstawowa znajomość wewnętrznych procedur w zakresie orzekania o niezdolności do pracy:
- ustawa z dnia 25 czerwca 1999 r. o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa,
- ustawa z dnia 17 grudnia 1998 r. o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych.
- ustawa z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych
- rozporządzenie Ministra Polityki Społecznej z dnia 14 grudnia 2004 w sprawie orzekania o niezdolności do pracy
- umiejętność obsługi pakietu MS Office
- umiejętność stosowania przepisów
Wymagane dokumenty:
- CV
- list motywacyjny ze wskazaniem adresu e-mail i nr telefonu
- zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i doświadczenie zawodowe
Dokumenty należy przesłać za pomocą formularza aplikacyjnego wybierając Aplikuj na dole oferty.tel. kontaktowy: 14 632 77 59
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
28-05-2025
-
Oferujemy
Dodatkowe informacje:
- oferty złożone po terminie lub niekompletne nie będą rozpatrywane
- za datę złożenia aplikacji przyjmuje się datę wpływu korespondencji do jednostki organizacyjnej
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- proces rekrutacji obejmować będzie:
- selekcję dokumentów
- rozmowę kwalifikacyjną
Jeśli jesteś osobą:
- komunikatywną i lubiącą współpracę
- zorientowaną na klienta
- zorientowaną na cel i jakość
- radzącą sobie w trudnych sytuacjach
- posiadającą umiejętność rozwiązywania problemów
to zachęcamy do składania dokumentów, oferując:
- zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę
- rozwój zawodowy
- bogaty program szkoleń, w tym możliwość dofinansowania studiów
- świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, w tym dopłatę do wypoczynku i zajęć sportowych
- atrakcyjne pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie w PZU.
Warunki pracy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób; z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy
- sprzęt biurowy
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę
- wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS
- konieczność poruszania się po całym obiekcie
- konieczność odbywania podróży służbowych
- budynek 6-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 2 piętrze
- wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami