Stanowisko ds. obsługi świadczeń krótkoterminowych
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS Oddział w Krakowie
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Obsługi Klientów i Korespondencji
-
Miejsce pracy
ZUS Oddział w Krakowie
-
Adres miejsca pracy
ul. Pędzichów 27, 31-080 Kraków
-
Województwo
małopolskie
-
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. obsługi świadczeń krótkoterminowych
-
Zadania
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Zapewnienie obsługi klientów w zakresie świadczeń krótkoterminowych,
- Udzielanie informacji w zakresie:
- warunków przyznawania, ustalania wysokości i wypłacania świadczeń należnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa oraz świadczeń krótkoterminowych z tytułu wypadków przy pracy i chorób zawodowych, a także zasiłków pogrzebowych,
- zasad wydawania zaświadczeń lub decyzji dotyczących świadczeń, orzekania o czasowej niezdolności do pracy, świadczeń rehabilitacyjnych, kontroli prawidłowości wykorzystywania zwolnień lekarskich oraz kontroli orzekania o czasowej niezdolności do pracy, przeprowadzania rehabilitacji leczniczej w ramach prewencji rentowej ZUS oraz przyjmowania i weryfikacji poprawności wniosków o rehabilitację leczniczą, refundacji świadczeń zdrowotnych z zakresu stomatologii i szczepień ochronnych oraz zwrotu kosztów badań i wyrobów medycznych,
- świadczeń z tytułu choroby i macierzyństwa objętych koordynacją systemów zabezpieczenia społecznego oraz instytucji właściwych do załatwienia tych spraw w poszczególnych państwach członkowskich.
-
Wymagania
Wymagania formalne -niezbędne na stanowisku pracy:
- wykształcenie średnie
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe,
- minimum 1 rok pracy w obszarze obsługi spraw świadczeń pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa,
- minimum 1 rok doświadczenia zawodowego w obsłudze klientów,
- doświadczenie w obsłudze osób z niepełnosprawnościami,
Wymagania dodatkowe:
- znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i rozporządzeń do tej ustawy,
- mile widziana znajomość technik obsługi klienta,
- umiejętność obsługi pakietu MS Office,
- rozwijanie własnej wiedzy i podnoszenie kwalifikacji,
- umiejętność współpracy z innymi,
- umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych,
- komunikatywność.
Wymagane dokumenty:
- CV,
- list motywacyjny z zaznaczeniem komórki organizacyjnej i stanowiska, o jakie kandydat się ubiega,
- skany dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie (tzn. kopie świadectw ukończenia szkoły wyższej),
- skany dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
- skany świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy.
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.
Proces rekrutacji obejmować będzie:
- ocenę formalną dokumentów,
- sprawdzenie wiedzy niezbędnej na oferowanym stanowisku, w zakresie podanym w ogłoszeniu oraz rozmowę kwalifikacyjną (przeprowadzoną w siedzibie Oddziału ZUS w Krakowie lub w formie zdalnej przez komunikator internetowy - wywiad on-line).
Dodatkowe informacje:
- skontaktujemy się e-mailowo lub telefonicznie tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne,
- przesłanych dokumentów nie zwracamy,
- do składania dokumentów zachęcamy osoby z niepełnosprawnością
- oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane,
- miejsce wykonywania pracy: ul. Pędzichów 27,
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
23-04-2025
-
Oferujemy
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie - umowa o pracę,
- możliwość rozwoju zawodowego poprzez pracę w zespole specjalistów z zakresu ubezpieczeń społecznych oraz program szkoleń,
- możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
- możliwość przystąpienia do Pracowniczych Planów Kapitałowych,
- możliwość zakupu na preferencyjnych warunkach karty sportowej oraz pakietu medycznego w ramach grupowego ubezpieczenia pracownika,
- pakiet świadczeń socjalnych: dofinansowanie do wypoczynku, dofinansowanie sportu i kultury, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach,
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób
z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy,
- sprzęt biurowy.
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS,
- konieczność wykonywania pracy poza biurem,
- konieczność odbywania podróży służbowych,
- budynek 4-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na parterze
- miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego,
- przy wejściu do budynku znajduje się platforma schodowa
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.