Stanowisko ds. organizacji obsługi multikanałowej oraz badania i analiz doświadczeń klientów - zastępstwo
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
Centrala ZUS
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Departament Relacji z Klientami
-
Miejsce pracy
Centrala Zakładu Ubezpieczeń Społecznych
-
Adres miejsca pracy
Szamocka 3/5, 01-748, Warszawa
-
Województwo
mazowieckie
-
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. organizacji obsługi multikanałowej oraz badania i analiz doświadczeń klientów - zastępstwo
-
Zadania
Jeśli jesteś osobą elastyczną, nastawioną na rozwój i współpracę, potrafisz rozwiązywać problemy i czerpiesz satysfakcję z tego, że potrafisz osiągnąć cel i radzisz sobie w trudnych sytuacjach, to szukamy właśnie Ciebie!
Jesteśmy jedną z największych instytucji i pracodawców w Polsce! Połączmy siły! Możesz nas wesprzeć swoją wiedzą i kompetencjami, a my pomożemy Ci w rozwoju. Uzyskasz szeroką wiedzę w obszarze badania potrzeb i doświadczeń klientów oraz multikanałowej obsługi klientów. Ponadto zagwarantujemy Ci stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w ramach którego będziesz mógł współpracować z doświadczonymi fachowcami, zyskać oprócz wynagrodzenia premię kwartalną, możliwość pracy, w przyjaznej atmosferze, w elastycznym czasie pracy i/lub hybrydowo, oraz bogaty pakiet świadczeń socjalnych, dopłatę do studiów i dodatkowe ubezpieczenie zdrowotne i grupowe.
Zadania wykonywane na stanowisku pracy:
- planowanie, organizowanie i realizowanie badań potrzeb i doświadczeń klientów
- analizy doświadczeń klientów oraz rekomendacje usprawnień
- opracowywanie wskaźników, mierników sprawności, jakości i efektywności finansowej
- prowadzenie pomiarów doświadczeń klientów
- analizy skuteczności systemu pomiaru na poziomie realizacji zadań objętych systemem opomiarowania organizacji
- działania optymalizacyjne i standaryzacyjne w obszarze multikanałowej obsługi klientów na podstawie analizy trendów rynkowych, wyników badań doświadczeń klientów i wskaźników pomiaru doświadczeń klientów
- rejestr usprawnień przygotowany na podstawie analizy raportów z badań jakościowych, oczekiwań i doświadczeń klientów
- zarządzanie płynnością telefonicznej i mailowej obsługi klientów,
- opracowywanie i doskonalenie standardów organizacji Centrum Kontaktu Klientów ZUS oraz standardów telefonicznej i mailowej obsługi klientów
- budowanie w organizacji podejścia opartego na doświadczeniu klienta
-
Wymagania
Wymagania niezbędne
- wykształcenie wyższe
- minimum 1 rok doświadczenia w obszarze ubezpieczeń społecznych, obsługi klientów, contact center, administracji, zarządzania jakością, customer experience
- minimum 1 rok stażu pracy
Mile widziane:
- minimum 3 lata pracy związanej z ubezpieczeniami społecznymi lub z obsługą klientów
Posiadasz dodatkowo:
- umiejętność obsługi programów wchodzących w skład pakietu MS Office (MS Word, MS Excel, MS Power Point)
- znajomość portalu Platformy Usług Elektronicznych PUE ZUS
- umiejętność analizy danych i wyciągania wniosków
- orientację na cel i jakość
- umiejętność współpracy i rozwiązywania problemów
- jesteś innowacyjny
Jakie dokumenty złożyć przy aplikowaniu (wymagane dokumenty):
- CV
- list motywacyjny
- skany dokumentów potwierdzających wykształcenie
- skany dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe
- skany świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.
Dodatkowe informacje:
- proces rekrutacji obejmować będzie test wiedzy z obszaru obsługi klientów, rozmowę rekrutacyjną (przeprowadzone w siedzibie Centrali ZUS lub w formie zdalnej przez komunikator internetowy),
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- dokumenty złożone po terminie nie będą rozpatrywane
- oferty niekompletne tj. niezawierające skanu, któregokolwiek wymaganego dokumentu nie będą rozpatrywane
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
09-09-2025
-
Oferujemy
U nas zyskasz:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- możliwość rozwoju zawodowego
- bogaty pakiet świadczeń socjalnych
- system premiowy
- możliwość dodatkowego ubezpieczenia zdrowotnego i/lub grupowego