Stanowisko ds. wsparcia obsługi spraw emerytalno-rentowych_Olsztyn (zastępstwo)
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS Oddział w Olsztynie
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Świadczeń Emerytalno-Rentowych 1
-
Miejsce pracy
ZUS Oddział w Olsztynie
-
Adres miejsca pracy
Pl. Konsulatu Polskiego 4, 10-959 Olsztyn
-
Województwo
warmińsko-mazurskie
-
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. wsparcia obsługi spraw emerytalno-rentowych_Olsztyn (zastępstwo)
-
Zadania
Opis stanowiska: Zapewnia wsparcie w zakresie obsługi spraw emerytalno-rentowych, pozarentowych i korespondencji oraz właściwy obieg dokumentacji emerytalno-rentowej.
Zadania:
- kwalifikuje i rejestruje korespondencję oraz wnioski o świadczenia emerytalno-rentowe, kapitał początkowy i inne świadczenia zlecone Zakładowi do realizacji w systemach informatycznych.
- kompletuje akta i zakłada teczki spraw.
- dzieli i przekazuje korespondencję, akta emerytalno-rentowe oraz wnioski o świadczenia emerytalno-rentowe, kapitał początkowy i inne świadczenia zlecone Zakładowi do realizacji zgodnie z właściwością.
- generuje i drukuje listy automatycznych zmian/ekspiracji oraz przydziela te sprawy na właściwe stanowiska.
- zamawia materiały biurowe w SAP.
-
Wymagania
Wymagania formalne:
niezbędne:
- wykształcenie średnie
mile widziane:
- wykształcenie wyższe (administracja, ekonomia)
- minimum 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy biurowej
Wymagania dodatkowe:
- znajomość przepisów Ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych
- znajomość przepisów Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
- umiejętność obsługi pakietu MS Office
- orientacja na klienta oraz na cel i jakość
- umiejętność współpracy, komunikacja, elastyczność
- umiejętność rozwiązywania problemów i radzenia sobie w sytuacjach trudnych
- nastawienie na rozwój
Dodatkowe informacje: Proces rekrutacyjny będzie obejmował selekcję dokumentów, sprawdzenie wiedzy z zakresu znajomości wymaganych przepisów (w formie pisemnej lub ustnej) oraz rozmowę kwalifikacyjną.
Wymagane dokumenty
- CV,
- list motywacyjny z zaznaczeniem stanowiska o jakie ubiega się kandydat,
- skany dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie
należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając "Aplikuj" na dole oferty. Telefon kontaktowy w razie pytań 89 52 12 443
Skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne. Złożonych dokumentów nie zwracamy. Oferty niekompletne, złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach. Jednocześnie informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zus.pl) w zakładce "Praca w ZUS".
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
22-07-2025
-
Oferujemy
- umowę o pracę na czas zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy
- możliwość rozwoju poprzez realizację ciekawych zadań
- podnoszenie kwalifikacji poprzez udział w szkoleniach
- szeroki pakiet socjalny
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy: sprzęt komputerowy, sprzęt biurowy.
Warunki wykonywania pracy: spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż., polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, konieczność poruszania się po całym obiekcie, konieczność odbywania podróży służbowych, budynek 6-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych, stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 3 piętrze, przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia, drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie, w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.