Stanowisko ds. administracji i gospodarowania majątkiem
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS II Oddział w Łodzi
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Administracyjno-Gospodarczy
-
Miejsce pracy
ZUS II Oddział w Łodzi
-
Adres miejsca pracy
ul. Kilińskiego 7/11, 98-220 Zduńska Wola
-
Województwo
łódzkie
-
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. administracji i gospodarowania majątkiem
-
Zadania
Pracownik zatrudniony na tym stanowisku zapewnia właściwą realizację zadań w zakresie gospodarowania majątkiem tj.:
- prowadzi ewidencję majątku, magazyny, depozytory, a także gospodarkę materiałową w tym podejmuje działania w zakresie optymalizacji zapasów magazynowych
- bierze udział w inwentaryzacji oraz likwidacji zużytych zbędnych składników majątku w tym zbędnych zapasów magazynowych
- obsługuje SAP w zakresie Modułu Gospodarki materiałowej (MM)
- sporządza projekt planu rzeczowo-finansowego oddziału w zakresie zakupów materiałów w tym zakupy scentralizowane
- nadzoruje rozliczanie planu finansowego jednostki w zakresie kosztów materiałów w ramach zakupów oddziału jak i scentralizowanych.
-
Wymagania
Niezbędne:
- wykształcenie średnie
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe (ekonomia, administracja, zarządzanie nieruchomościami, teleinformatyka)
- minimum 1 rok pracy związanej z rozliczaniem umów lub obsługą administracyjną
Wymagania dodatkowe:
- podstawowa znajomość Ustawy Prawo zamówień publicznych
- doświadczenie w monitorowaniu umów oraz rozliczaniu dokumentów związanych z gospodarowaniem majątkiem ruchomym, wartościami niematerialnymi i prawnymi
- mile widziana znajomość programu SAP
- umiejętność obsługi programu MS Office
- orientacja na cel
- orientacja na jakość
- współpraca
- nastawienie na rozwój
- elastyczność
Wymagane dokumenty:
- CV
- list motywacyjny (z zaznaczeniem stanowiska i komórki organizacyjnej o które ubiega się kandydat)
- dokumenty potwierdzające posiadane wykształcenie i doświadczenie zawodowe
Powyższe dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.
Dodatkowe informacje:
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- proces rekrutacji obejmować będzie sprawdzenie wiedzy oraz rozmowę kwalifikacyjną
- oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
14-08-2025
-
Oferujemy
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- możliwość rozwoju zawodowego
- system szkoleń
- atrakcyjne godziny pracy
- świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
- atrakcyjne pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie w PZU
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy
- sprzęt biurowy.
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- konieczność odbywania podróży służbowych,
- budynek 6-piętrowy z windą,
- wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.