Stanowisko ds. zarządzania nieruchomościami- Toruń
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS Oddział w Toruniu
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Administracyjno-Gospodarczy
-
Miejsce pracy
ZUS Oddział w Toruniu ul. Mickiewicza 33/39
-
Adres miejsca pracy
ul. Mickiewicza 33/39 , 87-100 Toruń
-
Województwo
kujawsko-pomorskie
-
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. zarządzania nieruchomościami- Toruń
-
Zadania
Pracownik zatrudniony na tym stanowisku zapewnia realizację zadań przez utrzymanie i użytkowanie obiektów w TJO.
-
Wymagania
Niezbędne:
- wykształcenie średnie,
- minimum 1 rok doświadczenia zawodowego związanego z administrowaniem lub zarządzaniem nieruchomościami,
- minimum 1 rok stażu pracy ogółem.
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe (budownictwo, administracja, instalacje elektryczne, instalacje sanitarne, zarządzanie nieruchomościami),
- 2 lata pracy związanej z administrowaniem nieruchomościami.
Wymagania dodatkowe:
- znajomość przepisów Ustawy Prawo budowlane,
- znajomość przepisów Ustawy o gospodarce nieruchomościami,
- znajomość przepisów Ustawy Prawo zamówień publicznych,
- znajomość aktów wykonawczych do w/w ustaw,
- umiejętność obsługi pakietu MS Office.
Wymagane dokumenty:
- CV,
- list motywacyjny, ze wskazaniem stanowiska, o które ubiega się kandydat
- skany dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie, doświadczenie zawodowe, staż pracy, inne niezbędne.
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.
Dodatkowe informacje:
- poszukujemy 1 pracownika,
- proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną oraz sprawdzenie wiedzy niezbędnej na oferowanym stanowisku, w zakresie podanym w ogłoszeniu,
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne,
- oferty niekompletne nie będą rozpatrywane,
- oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane.
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
01-12-2025
-
Oferujemy
Jeśli jesteś osobą:
- komunikatywną i lubiącą współpracę,
- zorientowaną na klienta,
- zorientowaną na cel i jakość,
- radzącą sobie w trudnych sytuacjach,
to zachęcamy Cię do składania dokumentów, oferując:
- zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę
- rozwój zawodowy ,
- bogaty program szkoleń, w tym możliwość dofinansowania studiów,
- świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, w tym dopłatę do wypoczynku i zajęć sportowych,
- atrakcyjne pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie w PZU.
Do aplikowania zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami. Stwarzamy pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy,
- sprzęt biurowy.
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- konieczność poruszania się po całym obiekcie,
- konieczność odbywania podróży służbowych,
- budynek 4-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych 3 piętrze,
- miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego,
- wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,
- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,
- przy wejściu do budynku jest zamontowana platforma schodowa lub transporter schodowy,
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.