Stanowisko ds. obsługi korespondencji
Szczegóły oferty pracy
- 
                        
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS Oddział w Krakowie
 - 
                        
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Obsługi Klientów i Korespondencji
 - 
                        
Miejsce pracy
ZUS Inspektorat Kraków - Łagiewniki
 - 
                        
Adres miejsca pracy
ul. Zakopiańska 33, 30-418 Kraków
 - 
                        
Województwo
małopolskie
 - 
                        
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. obsługi korespondencji
 - 
                        
Zadania
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Obsługuje korespondencję zgodnie z obowiązującymi w tym obszarze przepisami, w szczególności normatywami kancelaryjno-archiwalnymi oraz procedurami dotyczącymi obsługi korespondencji.
 - Monitoruje prawidłowość przygotowania korespondencji w terenowej jednostce organizacyjnej zgodnie z obowiązującymi w tym obszarze przepisami.
 - Obsługuje korespondencję i prowadzi jej ewidencję w dedykowanych narzędziach informatycznych, w tym z wykorzystaniem kanałów elektronicznych.
 - Zapewnia digitalizację korespondencji zgodnie z przyjętym katalogiem.
 - Przygotowuje i przekazuje zewidencjonowaną korespondencję do/z właściwych komórek organizacyjnych TJO.
 - Rozlicza nadania korespondencji w podziale na miejsca powstania kosztów.
 - Obsługuje interwencje i reklamacje w zakresie usług pocztowych w tym ich elektroniczną obsługę.
 
 - 
                        
Wymagania
Wymagania formalne -niezbędne na stanowisku pracy:
- wykształcenie średnie
 
Mile widziane:
- minimum 1 rok pracy związanej z obsługą kancelaryjną
 
Wymagania dodatkowe
- znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,
 - znajomość technik obsługi klienta,
 - doświadczenie w pracy biurowo-administracyjnej związanej z: obsługą kancelaryjną, obsługą korespondencji lub usługami pocztowymi,
 - znajomość instrukcji kancelaryjnej, prawa pocztowego,
 - dobra obsługa pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych,
 - znajomość zagadnień dotyczących ubezpieczeń społecznych,
 - orientacja na cel,
 - orientacja na jakość,
 - umiejętność komunikacji, współpracy,
 
Wymagane dokumenty:
- CV,
 - list motywacyjny z zaznaczeniem komórki organizacyjnej i stanowiska, o jakie kandydat się ubiega,
 - skany dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie (tzn. kopie świadectw ukończenia szkoły średniej, wyższej),
 - skany dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
 - skany świadectw pracy dokumentujących staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy.
 
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.
Proces rekrutacji obejmować będzie:
- ocenę formalną dokumentów,
 - sprawdzenie wiedzy niezbędnej na oferowanym stanowisku, w zakresie podanym w ogłoszeniu oraz rozmowę kwalifikacyjną (przeprowadzoną w siedzibie Oddziału ZUS w Krakowie lub w formie zdalnej przez komunikator internetowy - wywiad on-line).
 
Dodatkowe informacje:
- skontaktujemy się e-mailowo lub telefonicznie tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne,
 - przesłanych dokumentów nie zwracamy,
 - do składania dokumentów zachęcamy osoby z niepełnosprawnością
 - oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane,
 - miejsce wykonywania pracy: ul. Zakopiańska 33.
 
 - 
                        
Termin, do którego należy składać dokumenty
13-11-2025
 - 
                        
Oferujemy
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie - umowa o pracę na czas określony w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy,
 - możliwość rozwoju zawodowego poprzez pracę w zespole specjalistów z zakresu ubezpieczeń społecznych oraz program szkoleń,
 - możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
 - możliwość przystąpienia do Pracowniczych Planów Kapitałowych,
 - możliwość zakupu na preferencyjnych warunkach karty sportowej oraz pakietu medycznego w ramach grupowego ubezpieczenia pracownika,
 - pakiet świadczeń socjalnych: dofinansowanie do wypoczynku, dofinansowanie sportu i kultury, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach,
 
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób
z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy,
 - sprzęt biurowy.
 
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
 - polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
 - konieczność poruszania się po całym obiekcie,
 - konieczność odbywania podróży służbowych,
 - budynek 2-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,
 - stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na parterze,
 - miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego,
 - przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,
 - drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
 - w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.