Zastępca Dyrektora ds. Administracyjno-Technicznych
Szczegóły oferty pracy
- 
                        
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS Oddział w Koszalinie
 - 
                        
Nazwa komórki organizacyjnej
Pion Zastępcy Dyrektora ds. Administracyjno-Technicznych
 - 
                        
Miejsce pracy
ZUS Oddział w Koszalinie
 - 
                        
Adres miejsca pracy
ul. Juliana Fałata 30, 75-434 Koszalin
 - 
                        
Województwo
zachodniopomorskie
 - 
                        
Nazwa stanowiska
Zastępca Dyrektora ds. Administracyjno-Technicznych
 - 
                        
Zadania
- Nadzoruje obsługę administracyjno-gospodarczą oddziału oraz podległych jednostek.
 - Nadzoruje realizację zadań z zakresu zarządzania nieruchomościami.
 - Nadzoruje realizację zadań inwestycyjnych oraz utrzymanie obiektów oddziału oraz podległych jednostek we właściwym stanie technicznym.
 - Nadzoruje realizację zadań z zakresu zamówień publicznych dotyczących usług, dostaw i robót budowlano-montażowych oddziału z wyjątkiem zamówień publicznych realizowanych w systemie scentralizowanym.
 - Nadzoruje realizowanie produkcji poligraficznej na rzecz jednostek organizacyjnych Zakładu.
 - Nadzoruje zarządzanie dokumentacją znajdującą się w obiegu bieżącym i archiwum zakładowym w oddziale.
 - Nadzoruje funkcjonowanie modułów systemu SWEZ w obszarze administracyjnym i zarządzania dokumentacją w oddziale.
 - Kieruje podległym zespołem.
 
 - 
                        
Wymagania
Niezbędne:
- wykształcenie wyższe
 - 5-letni staż pracy
 - minimum 2 lata doświadczenia w kierowaniu
 - minimum 2 lata doświadczenia w obszarze administracyjno-gospodarczym lub zamówień publicznych
 
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe (prawo, administracja, ekonomia, budowlane)
 - minimum 2 lata pracy związanej z zarządzaniem w obszarze administracyjno-gospodarczym lub zamówień publicznych
 
Dodatkowe:
- zorientowanie na realizację celów
 - zorientowanie na jakość
 - umiejętność współpracy i komunikacji
 - elastyczność
 - nastawienie na rozwój
 - umiejętność kierowania
 - umiejętność motywowania pracowników
 - dbanie o rozwój podległych pracowników
 - przywództwo
 - umiejętność zarządzania procesowego
 
Wymagane dokumenty:- CV
 - list motywacyjny
 - dokumenty potwierdzające wykształcenie i wymagane doświadczenie zawodowe
 - świadectwa pracy dokumentujące wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia - w przypadku pozostawania w stosunku pracy
 - posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa informacji do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli 'poufne' lub złożenie oświadczenia o dobrowolnym poddaniu się procedurze przeprowadzenia zwykłego postępowania sprawdzającego mającego na celu nadanie takich uprawnień
 - odręcznie podpisane lub opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym oświadczenie o treści:
 - oświadczam, że posiadam pełną zdolność do czynności prawnych i korzystam z pełni praw publicznych oraz nie byłem/byłam karany/karana za przestępstwa popełnione z winy umyślnej,
 - oświadczam, że nie podlegam wpisowi do rejestru prowadzonego przez Główną Komisję Orzekającą na podstawie art. 188 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
 
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.
Dodatkowe informacje:
Zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna z elementami wywiadu kompetencyjnego w formie zdalnej przez komunikator internetowy - wywiad on-line lub w formie stacjonarnej.
Skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne.
Oferty kandydatów niezakwalifikowanych zostaną usunięte z systemu naboru po zakończeniu procedury rekrutacji.
Nie będą rozpatrywane oferty niekompletne, niepodpisane, złożone bez wymaganych oświadczeń lub zawierające niepodpisane oświadczenia, a także dokumenty złożone po wyznaczonym terminie.
 - 
                        
Termin, do którego należy składać dokumenty
13-11-2025
 - 
                        
Oferujemy
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
 - możliwość rozwoju zawodowego
 - bogaty pakiet świadczeń socjalnych
 - system premiowy
 
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy
 - sprzęt biurowy
 
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.
 - polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę
 - konieczność poruszania się po całym obiekcie
 - budynek 3 -piętrowy z windą
 - stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 1 piętrze
 - wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika
 - drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie
 - w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami