Postępowanie
Na podstawie dostępnych informacji stwierdzamy, czy są okoliczności,
które uzasadniają zmianę warunków umowy. Sprawdzamy też, czy będziesz
w stanie spłacać należności po zmianie tych warunków.
Bierzemy
pod uwagę Twoją propozycję. Jednak na ostateczne ustalenie warunków
spłaty mają wpływ takie czynniki, jak: wysokość Twojego zadłużenia,
Twoja sytuacja finansowa, Twoja dotychczasowa współpraca przy spłacie
należności (czy spłacałeś raty w terminie i w pełnej wysokości) i inne
czynniki, np. sezonowość prowadzonej działalności.
Termin
płatności raty (dzień miesiąca) ustalamy indywidualnie dla każdego
dłużnika.
Jeśli rozpatrzymy Twój wniosek pozytywnie, podpisujemy
z Tobą aneks do umowy o rozłożenie na raty należności z tytułu
składek. Do czasu podpisania aneksu do umowy należności, które są
objęte układem ratalnym, musisz spłacać na dotychczasowych warunkach.
Termin rozpatrzenia
Rozpatrzymy Twój wniosek w miarę możliwości jak najszybciej. Zwykle
zajmuje nam to do 2 miesięcy od dnia jego złożenia.