Stanowisko ds. ewidencji (UBS_Z_Piaseczno) - Aktualne ogłoszenia o pracę
Stanowisko ds. ewidencji (UBS_Z_Piaseczno)
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS III Oddział w Warszawie
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Ubezpieczeń i Składek
-
Miejsce pracy
ZUS Inspektorat w Piasecznie
-
Adres miejsca pracy
ul. Puławska 34B, 05-500 Piaseczno
-
Województwo
mazowieckie
-
Nazwa stanowiska pracy wg. regulaminu organizacyjnego
Stanowisko ds. ewidencji (UBS_Z_Piaseczno)
-
Zadania
Zadania w komórce organizacyjnej: Wydział Ubezpieczeń i Składek
Pracownik zatrudniony na tym stanowisku zapewnia ewidencję danych identyfikacyjnych i ewidencyjnych na kontach płatników składek oraz naliczanie i wymierzanie dodatkowej opłaty w związku z nieterminowym przekazywaniem składek do Otwartych Funduszy Emerytalnych.
Termin, do którego należy składać dokumenty: 03.06.2022 r.
-
Wymagania
Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy:
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie średnie
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe (nauki społeczne, administracja)
- minimum 1 rok w pracy związanej z ubezpieczeniami społecznymi
Wymagania dodatkowe:
- podstawowa znajomość Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych oraz rozporządzeń do tej Ustawy
- podstawowa znajomość zagadnień dotyczących ubezpieczeń społecznych i ubezpieczenia zdrowotnego
- podstawowa znajomość zasad podlegania i ustalania wysokości składek na ubezpieczenia społeczne, zdrowotne, Fundusz Pracy, Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych- podstawowa znajomość zasad wypełniania dokumentów ubezpieczeniowych przez poszczególne grupy płatników
- umiejętność obsługi pakietu MS Office (MS Word, MS Excel)
- umiejętność radzenia sobie ze stresem w sytuacjach trudnych
Zachęcamy do składania dokumentów.Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny z zaznaczeniem komórki organizacyjnej i stanowiska, o jakie ubiega się kandydat (nr telefonu) oraz miejsca świadczenia pracy,
- CV,
- kopie dokumentu potwierdzającego posiadane niezbędne wykształcenie
- kopie świadectw pracy dokumentujących staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy.Dodatkowe informacje:
- oferujemy umowę na czas określony w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy,
- proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną oraz sprawdzenie wiedzy niezbędnej na oferowanym stanowisku, w zakresie podanym w ogłoszeniu,
- poszukujemy 2 pracowników,
- skontaktujemy się telefonicznie z kandydatami spełniającymi wymagania formalne,
- oferty niekompletne nie będą rozpatrywane,
- oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane,
- miejsce świadczenia pracy: Inspektorat w Piasecznie
ul. Puławska 34 B , 05-500 Piaseczno.Dokumenty należy przesyłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty lub korespondencyjnie na adres:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych
III Oddział w Warszawie
Wydział Kadrowo-Płacowy
ul. Czerniakowska 16
00-701 Warszawa
z dopiskiem "OFERTA PRACY"
W tytule maila proszę wskazać stanowisko, o które ubiega się kandydat oraz miejsce świadczenia pracy.
W przypadku ofert przesyłanych w formie papierowej przypominamy o konieczności zamieszczenia w swojej ofercie własnoręcznie podpisanej klauzuli o następującej treści:
"Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa."
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
03-06-2022
-
Oferujemy
Oferujemy:
- zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę
- rozwój zawodowy
- świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, w tym dopłatę do wypoczynku i zajęć sportowych
- atrakcyjne pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie w PZUWyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy,
- sprzęt biurowy.Warunki wykonywania pracy:
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS,
- konieczność poruszania się po całym obiekcie,
- konieczność odbywania podróży służbowych,
- budynek 2 - piętrowy bez windy,
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na parterze,
- wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,
- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,
- drzwi przy wejściu do budynku nie otwierają się automatycznie,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.