Zmiany dotyczące obsługi klientów w Inspektoracie ZUS w Chełmie
10 grudnia 2020
Od 11 grudnia br. do odwołania – w związku z sytuacją epidemiczną – niedostępna jest bezpośrednia obsługa klientów w sprawach emerytalno-rentowych w Inspektoracie ZUS w Chełmie.
Wnioski oraz dokumenty można złożyć bez osobistego kontaktu z pracownikiem do specjalnej skrzynki na dokumenty.
Bezpośrednia obsługa klientów także w sprawach emerytalno-rentowych możliwa jest w Oddziale ZUS w Biłgoraju oraz w następujących jednostkach terenowych:
- Inspektorat ZUS w Hrubieszowie
- Inspektorat ZUS w Tomaszowie Lubelskim
- Inspektorat ZUS w Zamościu
- Biuro Terenowe w Krasnymstawie
- Biuro Terenowe w Janowie Lubelskim
- Biuro Terenowe we Włodawie
Zachęcamy do załatwiania spraw w ZUS bez wychodzenia z domu i skorzystania z e-wizyt. Więcej o e-wizytach w ZUS.
Jesteśmy dostępni również przez internet za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS oraz w kontakcie telefonicznym.
Do dyspozycji Państwa jest ogólnopolska infolinia pod numerem telefonu 22 560 16 00 dostępna w dni robocze (pn.–pt.) w godzinach 7:00–18:00.
Pod numerem tel. 22 11 22 111 do Państwa dyspozycji jest również specjalna infolinia do obsługi spraw związanych z Polskim Bonem Turystycznym.