Stanowisko ds. obsługi korespondencji
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS Oddział w Zabrzu
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Obsługi Klientów i Korespondencji
-
Miejsce pracy
ZUS Inspektorat w Tarnowskich Górach
-
Adres miejsca pracy
ul. Górnicza 4-8, 42-600 Tarnowskie Góry
-
Województwo
śląskie
-
Nazwa stanowiska
Stanowisko ds. obsługi korespondencji
-
Zadania
Cel istnienia funkcji:
Zapewnia obsługę wpływającej i wychodzącej korespondencji, w tym w ramach kanałów elektronicznych.
-
Wymagania
Wymagania formalne określone dla funkcji:
Niezbędne:
- wykształcenie średnie,
- minimum 1 rok doświadczenia zawodowego.
Mile widziane:
- doświadczenie zawodowe minimum 1 rok pracy związanej z obsługą kancelaryjną.
Wymagania dodatkowe:
- znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych,
- znajomość prawa pocztowego,
- znajomość ogólnych zasad rejestracji korespondencji,
- dobra obsługa pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych.
Dodatkowe informacje:
- proces rekrutacji będzie obejmował test wiedzy w zakresie podanym w ogłoszeniu oraz rozmowę kwalifikacyjną,
- skontaktujemy się wyłącznie z kandydatami spełniającymi wymagania formalne,
- oferty niekompletne, niepodpisane, przesłane po terminie nie będą rozpatrywane,
- za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu aplikacji przez formularz rekrutacyjny.
Dołącz do nas jeśli:
- jesteś osobą zorientowaną na cel i jakość,
- potrafisz obsługiwać pakiet MS Office,
- potrafisz skutecznie się komunikować i współpracować,
- stawiasz swój rozwój,
- potrafisz radzić sobie w trudnych sytuacjach, rozwiązywać problemy.
Wymagane dokumenty:
- CV,
- list motywacyjny ze wskazaniem nazwy stanowiska, o które ubiega się kandydat,
- dokument potwierdzający wykształcenie i doświadczenie.
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty. -
Termin, do którego należy składać dokumenty
02-12-2025
-
Oferujemy
Oferujemy:
- 1 etat,
- umowę o pracę na czas zastępstwa,
- świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
- atrakcyjne pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie w PZU,
- możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
Do składania ofert zapraszamy osoby z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy,
- sprzęt biurowy.
Warunki wykonywania pracy:
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- konieczność poruszania się po całym obiekcie,
- budynek 4-piętrowy z windą,
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.