Zmiany dotyczące obsługi klientów w Oddziale ZUS w Biłgoraju przy ul. Kościuszki 103
29 października 2020
Od 30 października br. do odwołania – w związku z sytuacją epidemiczną – niedostępna jest bezpośrednia obsługa w sali obsługi klientów dla świadczeniobiorców w Oddziale ZUS w Biłgoraju przy ul. Kościuszki 103.
Wnioski oraz dokumenty można złożyć bez osobistego kontaktu z pracownikiem do specjalnej skrzynki na dokumenty.
Bezpośrednia obsługa klientów w sprawach emerytalno-rentowych i zasiłkowych oraz w sprawach dla płatników składek i ubezpieczonych możliwa jest w następujących jednostkach terenowych:
- ZUS Inspektorat w Chełmie
- ZUS Inspektorat w Hrubieszowie
- ZUS Inspektorat w Tomaszowie Lubelskim
- ZUS Inspektorat w Zamościu
- Biuro Terenowe w Krasnymstawie
oraz
Oddział ZUS w Biłgoraju przy ul. Krzeszowskiej 62A – w sprawach dla płatników składek i ubezpieczonych.
Zachęcamy także do załatwiania spraw w ZUS bez wychodzenia z domu i skorzystania z e-wizyt. Więcej o e-wizytach w ZUS.
Jesteśmy dostępni również przez internet za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS oraz w kontakcie telefonicznym.
Do dyspozycji Państwa jest ogólnopolska infolinia pod numerem telefonu 22 560 16 00 dostępna w dni robocze (pn.–pt.) w godzinach 7:00–18:00.
Pod numerem tel. 22 11 22 111 do Państwa dyspozycji jest również specjalna infolinia do obsługi spraw związanych z Polskim Bonem Turystycznym.