Zmiany dotyczące obsługi klientów w Biurze Terenowym ZUS w Miliczu
9 kwietnia 2021
Od 9 kwietnia br. do odwołania – w związku z sytuacją epidemiczną – niedostępna jest bezpośrednia obsługa klientów w Biurze Terenowym w Miliczu.
Wnioski oraz dokumenty można składać bez osobistego kontaktu z pracownikiem ZUS do specjalnej skrzynki na dokumenty.
Najbliższe placówki ZUS, w których możliwa jest bezpośrednia obsługa klientów to:
Zachęcamy także do załatwiania spraw w ZUS bez wychodzenia z domu i skorzystania z e-wizyt. Więcej o e-wizytach w ZUS.
Jesteśmy dostępni również przez internet za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS oraz w kontakcie telefonicznym.
Do dyspozycji Państwa jest ogólnopolska infolinia pod numerem telefonu 22 560 16 00 dostępna w dni robocze (pn.–pt.) w godzinach 7:00–18:00.
Pod numerem tel. 22 11 22 111 do Państwa dyspozycji jest również specjalna infolinia do obsługi spraw związanych z Polskim Bonem Turystycznym.