Kontakt telefoniczny z ZUS od 21 września
17 lipca 2020
Jeśli potrzebujesz skontaktować się na nami w swojej sprawie, możesz to zrobić telefonicznie – bez wychodzenia z domu.
Od 20 lipca dodatkowe numery w sprawach Tarczy Antykryzysowej oraz świadczeń związanych z pandemią COVID-19 (tj. 22 290 87 01, 22 290 87 02 oraz 22 290 87 03) nie będą już dostępne.
Jeśli jednak potrzebujesz uzyskać informacje z tego zakresu, do Twojej dyspozycji pozostaje ogólnopolska infolinia pod numerem telefonu 22 560 16 00. Nasza infolinia jest dostępna w dni robocze (pn.–pt.) w godzinach 7.00–18.00.
Po wybraniu cyfry 0 (połączenie z konsultantem Centrum Obsługi Telefonicznej) wybierz odpowiedni temat rozmowy:
- 1 – Pomoc techniczna i obsługa e-ZLA,
- 2 – Renty i emerytury,
- 3 – Zasiłki,
- 4 – Informacje dla ubezpieczonych,
- 5 – Informacje dla płatników,
- 9 – Zasiłek opiekuńczy i świadczenia z powodu poddania się kwarantannie lub izolacji.
Informacje na temat wsparcia w ramach Tarczy Antykryzysowej możesz również uzyskać na rządowej ogólnopolskiej infolinii pod numerami telefonów:
- 22 484 84 84,
- 732 122 500.
Konsultanci tej infolinii są dostępni w godz. 8.00–16.00.