Ścieżka nawigacji

Aktualności

Zmiany dotyczące obsługi klientów w Inspektoracie ZUS w Oświęcimiu

Od 15 kwietnia br. do odwołania – w związku z sytuacją epidemiczną – niedostępna jest bezpośrednia obsługa klientów w sprawach emerytalno-rentowych w Inspektoracie ZUS w Oświęcimiu.

Wnioski oraz dokumenty można złożyć na stanowisku „Dziennik podawczy” oraz bez osobistego kontaktu z pracownikiem do specjalnej skrzynki na dokumenty.

Bezpośrednia obsługa klientów w sprawach emerytalno-rentowych, zasiłkowych oraz w sprawach dla płatników składek i ubezpieczonych możliwa jest w następujących jednostkach terenowych:

Oddział ZUS w Chrzanowie

Inspektorat ZUS w Olkuszu

Inspektorat ZUS w Suchej Beskidzkiej

Inspektorat ZUS w Wadowicach

W Inspektoracie w Oświęcimiu obsługujemy klientów w sprawach dla płatników składek i ubezpieczonych oraz w sprawach zasiłkowych.

Zachęcamy także do załatwiania spraw w ZUS bez wychodzenia z domu i skorzystania z e-wizyt. Więcej o e-wizytach w ZUS.

Jesteśmy dostępni również przez internet za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS oraz w kontakcie telefonicznym.

Do dyspozycji Państwa jest ogólnopolska infolinia pod numerem telefonu 22 560 16 00 dostępna w dni robocze (pn.–pt.) w godzinach 7:00–18:00.

Pod numerem tel. 22 11 22 111 do Państwa dyspozycji jest również specjalna infolinia do obsługi spraw związanych z Polskim Bonem Turystycznym.