Stanowisko ds. opracowania decyzji i korespondencji - Aktualne ogłoszenia o pracę
Stanowisko ds. opracowania decyzji i korespondencji
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS Oddział w Krakowie
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Świadczeń Emerytalno-Rentowych 2
-
Miejsce pracy
ZUS Inspektorat Kraków - Krowodrza
-
Adres miejsca pracy
ul. Świętokrzyska 12, 30-015 Kraków
-
Województwo
małopolskie
-
Nazwa stanowiska pracy wg. regulaminu organizacyjnego
Stanowisko ds. opracowania decyzji i korespondencji
-
Zadania
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- opracowywanie decyzji w zakresie ustalania prawa do świadczeń emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji,
- opracowywanie decyzji w zakresie ustalania prawa do dodatków do świadczeń emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji,
- opracowywanie decyzji w zakresie zmian w uprawnieniach lub wysokości świadczeń emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji.
-
Wymagania
Wymagania formalne -niezbędne na stanowisku pracy:
- wykształcenie średnie
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe (ekonomia, zarządzanie, administracja, ubezpieczenia)
Wymagania dodatkowe:
- znajomość Ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych oraz rozporządzeń do tej Ustawy,
- znajomość zagadnień dotyczących ubezpieczeń społecznych,
- umiejętność obsługi pakietu MS Office,
- orientacja na cel,
- orientacja na jakość,
- umiejętność komunikacji, współpracy,
- nastawienia na rozwój.
Wymagane dokumenty:
- CV,
- list motywacyjny z zaznaczeniem komórki organizacyjnej i stanowiska, o jakie kandydat się ubiega,
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie (tzn. kopie świadectwa ukończenia szkoły średniej, wyższej),
- kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
- kopie świadectw pracy dokumentujących staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy.
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.Proces rekrutacji obejmować będzie:
- ocenę formalną dokumentów,
- sprawdzenie wiedzy oraz rozmowę kwalifikacyjną (przeprowadzoną w siedzibie Oddziału ZUS w Krakowie lub w formie zdalnej przez komunikator internetowy - wywiad on-line).
Dodatkowe informacje:- poszukujemy 3 kandydatów na stanowisko,
- skontaktujemy się e-mailowo lub telefonicznie tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne,
przesłanych dokumentów nie zwracamy, - oferty kandydatów niezakwalifikowanych zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu procedury naboru,
do składania dokumentów zachęcamy osoby z niepełnosprawnością - oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane,
-
miejsce wykonywania pracy: ul. Świętokrzyska12.
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
17-02-2023
-
Oferujemy
Oferujemy:
- umowę o pracę,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- pakiet świadczeń socjalnych.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
sprzęt komputerowy,
sprzęt biurowy.
Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę
- konieczność odbywania podróży służbowych,
- budynek 8-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 1 piętrze,
- miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego,
- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,