Stanowisko ds. analiz i planowania w obszarze międzynarodowym - Aktualne ogłoszenia o pracę
Stanowisko ds. analiz i planowania w obszarze międzynarodowym
Szczegóły oferty pracy
-
Nazwa jednostki organizacyjnej
Centrala ZUS
-
Nazwa komórki organizacyjnej
Departament Rent Zagranicznych
-
Miejsce pracy
Centrala Zakładu Ubezpieczeń Społecznych
-
Adres miejsca pracy
Szamocka 3/5, 01-748, Warszawa
-
Województwo
mazowieckie
-
Nazwa stanowiska pracy wg. regulaminu organizacyjnego
Stanowisko ds. analiz i planowania w obszarze międzynarodowym
-
Zadania
- prowadzenie analiz statystycznych dotyczących międzynarodowych świadczeń emerytalno-rentowych, w szczególności dotyczących wyników realizacji zadań oraz organizacji pracy w komórkach Realizacji Umów Międzynarodowych;
- prowadzenie analiz dotyczących nadzorowanych terenowych jednostek organizacyjnych Zakładu w zakresie realizacji zadań dotyczących świadczeń międzynarodowych emerytalno-rentowych, w szczególności dla celu sprawowania nadzoru, określania potrzeb szkoleniowych, identyfikowania niekorzystnych trendów występujących w pracy jednostek terenowych oraz określania potrzeby zmian organizacyjnych;
- koordynowanie monitorowania i zarządzania ryzykiem operacyjnym w Departamencie Rent Zagranicznych;
- koordynowanie działań w zakresie zarządzania ryzykiem nadużyć w obszarze międzynarodowych świadczeń emerytalno-rentowych;
- koordynowanie opracowywania - we współpracy z innymi wewnętrznymi komórkami organizacyjnymi Departamentu Rent Zagranicznych - propozycji celów i mierników w zakresie międzynarodowych świadczeń emerytalno-rentowych na potrzeby Strategii Zakładu, planu działalności Zakładu oraz systemu opomiarowania organizacji, a także monitorowanie ich wykonania, udzielanie wyjaśnień oraz formułowanie wniosków i rekomendacji;
- koordynowanie prac związanych z planowaniem i opiniowaniem kosztów pionu międzynarodowych świadczeń emerytalno-rentowych, w tym opracowanie planów finansowych Departamentu Rent Zagranicznych i koordynowanie opracowywania planów finansowych oddziałów w zakresie międzynarodowych świadczeń emerytalno-rentowych;
- koordynowanie określania potrzeb szkoleniowych Departamentu Rent Zagranicznych oraz terenowych jednostek organizacyjnych, współpracy z Departamentem Zarządzania Zasobami Ludzkimi przy ustalaniu planu szkoleń oraz ich realizacji;
- administrowanie i zamieszczanie materiałów informacyjnych w Internecie ZUS i Intranecie Departamentu Rent Zagranicznych;
- prowadzenie rocznych planów spotkań, rozmów łącznikowych, rozmów wdrożeniowych, wyjazdów oraz monitorowanie realizacji planów;
- opracowywanie materiałów zarządczych dotyczących obszaru międzynarodowych świadczeń emerytalno-rentowych dla Prezesa, Członków Zarządu i ministerstwa właściwego do spraw zabezpieczenia społecznego.
-
Wymagania
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe
- minimum 1 rok stażu pracy
Wymagania dodatkowe:
- umiejętność obsługi programów wchodzących w skład pakietu MS Office, w szczególność Excel
- umiejętność analizy danych
- umiejętność negocjowania i wywierania wpływu na innych
- umiejętność podejmowania decyzji
- umiejętność rozwiązywania problemów
- orientacja na cel
- orientacja na jakość
- komunikacja
- współpraca
- elastyczność
- nastawienie na rozwój
Wymagane dokumenty:
- CV
- list motywacyjny
- skany dokumentów potwierdzających wykształcenie
- skany świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy
Dokumenty należy przesyłać poprzez formularz aplikacyjny ("Aplikuj") na dole oferty pracy
Dodatkowe informacje:
- proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną (przeprowadzoną w siedzibie Centrali ZUS lub w formie zdalnej przez komunikator internetowy - wywiad on-line) i/lub sprawdzenie umiejętności kandydata niezbędnych na danym stanowisku pracy
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- oferta niekompletna, niepodpisana oraz bez wymaganej i podpisanej klauzuli nie będzie rozpatrywana
- dokumenty nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane
-
Termin, do którego należy składać dokumenty
02-06-2022
-
Oferujemy
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- możliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w różnych formach szkoleń, warsztatów itp.
- bogaty pakiet benefitów (karty sportowe, dofinansowanie urlopu, nauki i kultury)
- system premiowy
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy,
- sprzęt biurowy.
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- budynek 3-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na parterze i pierwszym piętrze,
- miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego,
- wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie, natomiast drzwi do budynku, w którym zlokalizowane jest stanowisko pracy nie otwierają się automatycznie,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne:
Brak kandydatów spełniających wymagania formalne.
Wyniki rekrutacji:
Rekrutacja zakończona niepowodzeniem.